TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • MR2 MK1 Prosjekt v.s

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #432340  av ure
 
Lurer på å selge unna min svarte MK1om det er noe interesse for den.....? Skadet i venstre baksjerm som må rettes,alle deler som trengs følger med. Rust i begge hjulbuer bak +litt i bakerste del av kanaler og hjørner bak. Sveisedeler selges på Twos`r`us. Avskiltet før Nyttår. 240 000 km. Selger ikke under 16 000 kr. Selges til fordel for kjøp av flett ny Konebil da jeg er dritt lei av å skru på gamle Opler ..... :evil: :evil: :evil: :roll: Tlf 92028430
 #432885  av ure
 
Denne må vekk :( Selges helst til noen som kan ta vare på den,men blir lagt ut på FINN til helgen om ingen her inne vil ha den.
 #432955  av angrykid
 
Hei Ure. Har du noen bilder av denne bilen som du kan sende over til meg? sture@bardu.net

Vil gjerne ha litt closeups av rust og slikt, og slitasje på interiør om det er noen.
Ta gjerne også bilder om det er skader i lakk enkelte plasser også.

SÃ¥ kommer jeg tilbake til deg etterhvert om jeg finner den interessant nok. :)
 #433125  av ure
 
Hei,beklager at jeg ikke har sett svaret ditt før Angrykid. Er litt hektiske dager for tiden :oops: . Skal se om jeg kan få tatt noen bilder i helgen å sende deg.
 #433128  av ure
 
Fyller ut med litt Info her,sett fra min side 8) For de som leter etter en MK1 som kan bli 100% strøken til en fornuftig pris: Let videre.... :D For de som kan nøye seg med ett rullende prosjekt som kan bli temmelig strøken til en fornuftig pris,da kan denne være noe! Godkjent ut Jan.2014,hjulbuer bak er tidligere sparklet/sveist i. En del bobler i høyre hjulbue, men begge bør byttes med tiden om den skal bli rustfri. Ellers lite rust etter min mening. Lakken,der den er svart er fin langt i fra, men langt i fra fin. En hel del småfix er der å utbedre men helt overkommelig for en som skrur litt selv. Interiøret fremstår som slitt men ok for å være 27 år (Synsing fra min side) .Bilder kommer :wink: Min mening om bilen etter en del års erfaring med MK1 er at dette ikke er gull, men et helt OK utgangspungt for å bygge en bra MR2 MK1 for "gjør det selv hobbymekanikeren". Ring 92028430 for mere Info,eller sms....
 #433132  av ArildM
 
Ikke noe som en tur til Latvia ikke fisker :P :oops:
 #433139  av ure
 
Eller som Arild sier..... :lol: :lol:
 #434366  av ure
 
Beholder den selv jeg...... :D
 #434372  av Mr2mr2
 
Latvia next? :P
 #434381  av ure
 
Mr2mr2 skrev:Latvia next? :P
ARKA next