TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 90' MR2 gti som trenger kjærlighet. 20 000,- !SOLGT!

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #431023  av M4ts
 
Hei folkens. Bilder kommer.

Da er det desverre på tide å selge min mr2 1990mod(hvit), gått ca 213k. Når jeg kjøpte den hadde den gått 197k, så jeg har ikke fått brukt den så mye på alle disse årene.
Den er gammel, så rust er det på den. Er også litt annet som henger igjen fra forje eier(lakk som har flasset av noen steder).

Den har lekket olje en stund(ikke veldig mye), og nå idet siste lukter det litt bensin når man starter den. Har lagt i en del penger å svette i bilen, så nå har jeg fått nok av den, håper ny eier har mere tålmodighet og plass/tid til å se nærmere på bilen.


Noe av det som har blitt gjort på bilen.
- Byttet motor noen tusen etter jeg kjøpte den, clutch ble også byttet da.
- Dempere foran.
- Bremseklosser/calippere og skiver bak, Klosser foran.
- Gått over skinnsetene med svart skinnfarge? så de ser litt bedre/nyere ut
- Byttet dynamo et par ganger
- Brekkwaier

- "nye" dekk m/felg, kjørt 1sesong til sammen kanskje. 17x7.5 215/40foran 235/40 bak
- 1hjulsett med slitte sommerdekk + 1hulsett med piggfrie vinter dekk, der 2dekk ble kjøpt nå i vinter.

Noen minus med bilen.
-Vil ikke holde seg i 5.gir (girkasse følger med bilen, gått ca 100k + drivaksler)
-En del rust og småskader
-Går ugjevnt på tomgang, dør noen ganger
-Antennemotoren er gåen + bøyd

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde




Er det noe annet du ville ha sett av bilen kan jeg fikse bilder av dette også, skal få tatt noe bilder innvendig.


Tenkte meg rundt 35 000,- men bare å komme med bud.

Kontakt meg.
matsj90@hotmail.com
99382171
Sist redigert av M4ts den 06 okt 2013 09:48, redigert 2 ganger totalt.
 #433248  av M4ts
 
Den er enda til salgs, den må bort om ikke lenge. NY pris 29 000,- med alt, som den står.
 #433707  av M4ts
 
25 000,- bare man får sett over lekkasjen, skal det være en bil som skal holde en stund til.
 #434501  av M4ts
 
Dårlig med interesse :/ må nesten bort før det blir altfor kaldt, NY PRIS kr 20 000,-