Er vel omtrent det som koster minst, desverre så går ikke ITB`s på håpet og drømmen, må ha datasprut som duger, kammer som monner, overhaling av toppen, porting, nye pakninger og tjo å hei stabler seg opp, nesten like greit å bytte til ITB motor.
Men jøsses, allt er jo lov, dele-samling er ikke dumt det heller
Jeg syns det kunne være fordelaktig å bytte til fuel catch-setup slik at motoren ikke svelter ihjel ved konsistent hard kjøring, #because AE92 4A-GE i likhet med allt annet vokser ikke på trær lenger, her har du jo underspyling og 138hk om ikke jeg tar feil, så den må du jo prøve å ta vare på!
Kan vel bruke K&N Boks filter+noe grymmere eksos.
Husker snakk om en vant, sjøl-trent og konsistent sjåfør som uoffisiellt klokka 1:08 på gamle rudskogen med nesten standar` 4age i RWD old school bil (ett sekund eller to kjappere enn en 380hk celica med sponsa ditten datten), så kan si det sånn at der var dugandes understell på plass og føreregenskapene trent ja..
Ser absolutt ikke bort i fra at det er mulig å kjøre like bra med FWD med rette oppsettet, gi blaffen i stereo og fellowship of the bling, reduser litt vekt og få tak i understell som duger heller, er der jeg ville begynt først.
bare mine humble .5 cents
skakke fortelle hvem som helst hva de SKAL gjøra jeg, liker sjøl ikke å bli fortalt av andre nøyaktig åssen jeg skal bygge min bil (Men David har forlengst tjent opp til unntaksregel der da
), men til hard kjøring insisteres det på Fuel-Catch, så mye "Kyu-Ni" motorer finns ikke lenger at det bare er å rasere med ett smil om munnen sånn som før i tida!