TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra Mkiv Singelturbo neverending Project

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #435457  av ArildM

Kule felger :)
 #435458  av AndersDuda

ArildM skrev:Kule felger :)
Ja, tror det kan bli bra ! Har lyst på 12" breie felger bak. Men tror ikke helt at det går :p

Om det ikke blir jobbing i kommende helg skal jeg starte med å ta av folien :)
 #435565  av AndersDuda

ikke så mye å skryte av.. men fikk nye FMIC rør idag !

ville ha sorte slanger, og ba om det.. men fikk det tydelivis ikke !

kjøpte også TRD oljepåfyllingslokk :)

Bilde

Bilde
 #435566  av inzane2012

harde pakka er di beste ;) hehe

vet du noe om tilstanden på lakken da? Kjedelig å ta av folien og finne ut at lakken ser helt jævlig ut...
 #435568  av AndersDuda

inzane2012 skrev:harde pakka er di beste ;) hehe

vet du noe om tilstanden på lakken da? Kjedelig å ta av folien og finne ut at lakken ser helt jævlig ut...

fikk beskjed av selger at 95% av bilen ble opp igjenn lakkert, og så foliert.. har sett bilder av bilen før folien kom på.. så satser på at det stemmer ! men det blir såklart bli spennende å se ;)
 #435580  av ArildM

Blir spennende å se :) Matt svart er litt 2008 føler jeg :P

Spennende pakke du fikk :) De små detaljene som er viktig :)
 #435586  av AndersDuda

ArildM skrev:Blir spennende å se :) Matt svart er litt 2008 føler jeg :P

Spennende pakke du fikk :) De små detaljene som er viktig :)

ivertfall når den matte folien ble full i sprøytemaling og var rett og slett utslitt.. :)

tja, røra som var der var fulle i riper.. og sveisen på dumpventilen raknet så :) blir fint med nye ! men skal ha sorte slanger etterhvert.. :)
 #435596  av inzane2012

Matt sort er kult det, om det gjort skikkelig, folie føler jeg blir litt for enkelt, men helt klart veldig praktisk, du beskytter jo lakken mye bedre, og det er ikke så nøye kanskje du skulle f.eks malingsflekker på den. Men en bil som er lakkert matt sort, har den rette looken og rette felger til, kan vere jævlig fett, men veldig upraktisk å holde vedlike :)
Ta denne f.eks

eller denna

Kjedelig det med pakken din da, håper du får ordna opp i det, kjipt å ikke få det du har bestilt og ting som ikke holder mål...
 #435603  av AndersDuda

Enig med deg angående matt sort opplegget. Det kan se meget bra ut. Men ser ikke så bra ut når folien er full av sprøytemaling og er slitt generelt.

Grå supra er ikke det fineste jeg vet om, men får bare prøve å gjøre det beste utav det :)

Angående de blå slangene så var det det som var inkludert i pakken fra gotsmoked. Jeg slengte med en kommentar når jeg bestilte og sa at jeg gjerne ville ha sorte slanger om det var mulig å bytte. Siden jeg fikk blå så regner jeg da med at man ikke kan få med sorte i den pakken..

Men jeg skal bestille meg abdolutt alle slanger sorte etterhvert fra do88.no . Der finner man alt man trenger :D
 #435604  av Andrepedersen

AndersDuda skrev:Enig med deg angående matt sort opplegget. Det kan se meget bra ut. Men ser ikke så bra ut når folien er full av sprøytemaling og er slitt generelt.

Grå supra er ikke det fineste jeg vet om, men får bare prøve å gjøre det beste utav det :)

Angående de blå slangene så var det det som var inkludert i pakken fra gotsmoked. Jeg slengte med en kommentar når jeg bestilte og sa at jeg gjerne ville ha sorte slanger om det var mulig å bytte. Siden jeg fikk blå så regner jeg da med at man ikke kan få med sorte i den pakken..

Men jeg skal bestille meg abdolutt alle slanger sorte etterhvert fra do88.no . Der finner man alt man trenger :D

Ser veldig stilrent ut med sorte slanger og rør, eller polerte rør. Da blir ikke purken så mistenksom heller
CMP-MKIV-Engine_Bay-Left-Small-090510-001.jpg
Stilrent!

Sølvgrå supra kan bli vel så tøft det og med litt carbondetaljer,trd vinge, store mørke felger og litt selvpreg så er man i land!
 #435606  av AndersDuda

Der har du stilen jeg tenker i motor rommet også ! Har allerede oljepåfyllings lokket :lol:

Jaa, gunmetal grey farge på felgene tror jeg gjør seg. Må bare finne ut om hvor breie felger jeg faktisk får plass til bak :p
 #435615  av ArildM

Pent motorrom, tenker det samme på 3SGTEen min :) Sorte polerte rør og sorte slanger, ser diskret men veldig pent ut :)
Skriker etter oppmerksomhet med blankpolerte digre rør og blå slanger :wink:
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 47