TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Til salgs Toyota MR2 MK1 prosjekt

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #434480  av Inz4ne
 
Denne har skiltnummer NV31311 Dette er en MK1a dette er å anse som et stort prosjekt da det er mye rustsveising som må ordnes, slik bilen står nå så er den mer eller mindre bare et skall, følger med alt som trengs for å gjøre bilen komplett bortsett fra motor+gir da motoren hadde rådebank og blokk og veiv og råder bare er å kaste.
følger med masse ekstra deler, 2 sett med orginalfelger følger og med. for å hente trenger du bilhenger og en kassebil så du får med alt av deler.
Mange bilder å se på her inne http://s1264.photobucket.com/user/Inz4n ... t=3&page=1
Bud over 7000 vil bli vurdert, dette her er relativit billig med tanke på alt av deler som følger med, følger med ekstra forstilling plukket fra en annen bil tilstand ukjent, følger med 2 sett med kallippere, ukjent tilstand. Må antagelig overhales av interiør så er det et ste mellom 1-3 av hver del, har ikke oversikt over dette dører og framskjermer er det et sett av, panser og motorluke og bagasjeluke er det vel 3 av hver.

Selges grunnet mangel på tid og energi til å fullføre et så stor prosjekt.
 #434793  av Inz4ne
 
Grunnet ekstrem uflaks, det vi si sannsynligvis turbohavari på min 405 T16 så er prisen dumpet til 4500 må bort, selges den ikke blir den vraket.
 #434802  av Inz4ne
 
Kan forresten være behjelpelig med frakt til en viss grad mot tillegg i pris.
 #435628  av Inz4ne
 
Ingen som vil kjøpe denne og redde den fra pressa?
 #435631  av ArildM
 
Spørs om de fleste ser mørkt på å rustsveise den :|
 #435633  av Inz4ne
 
Er nok det det går på ja. Huff har ikke lyst til å sende den i pressa :(
Men jeg har ikke mulighet til å sveise sjøl, og jeg trenger å rydde unna litt biler.
 #435791  av Inz4ne
 
På torsdag går bilen til høggern, med mindre noen vil kjøpe den.