TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Avensis D4D 1AD fusker 07mod

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #435883  av buska
 
Ja nå har jeg kjøpt meg toyota, og da måtte jeg jo melde meg på et forum om toyota. Jeg er en gammal gubbe på 50 som liker at ting er i orden , og tar vare på bil. :)
Nå har jeg kjøpt denne bilen og den fusker noen ganger på lavt turtall, 1000-2000. Rister litt i motor, og treg på gass reaksjon når den ruses i fri. Bilen har gått 180000.
Jeg skal opp til forhandler på torsdag, og lurte på om noen har noen tips. Jeg har kjøpt den hos skoda og de kan vel ikke alt om toyota.
Dette er ikke noe stort problem, men tenkt å få tatt det føre 3mnd garanti er over...og det røde lyset kommer i dasjen...

Glad for alle forslag.. selv har jeg tenkt egr ventil...
 #436109  av buska
 
buska skrev:Ja nå har jeg kjøpt meg toyota, og da måtte jeg jo melde meg på et forum om toyota. Jeg er en gammal gubbe på 50 som liker at ting er i orden , og tar vare på bil. :)
Nå har jeg kjøpt denne bilen og den fusker noen ganger på lavt turtall, 1000-2000. Rister litt i motor, og treg på gass reaksjon når den ruses i fri. Bilen har gått 180000.
Jeg skal opp til forhandler på torsdag, og lurte på om noen har noen tips. Jeg har kjøpt den hos skoda og de kan vel ikke alt om toyota.
Dette er ikke noe stort problem, men tenkt å få tatt det føre 3mnd garanti er over...og det røde lyset kommer i dasjen...

Glad for alle forslag.. selv har jeg tenkt egr ventil...
Jeg helte på diesel rens fra wurth og nå er alt mye bedre )