TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Auduns MR2 MK2

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #436173  av Audun F

Har endelig fått kjøpt inn pumpe til å suge ut lufta fra clutch systemet, blir spennende å se om det funker slik det skal...

Ellers så har jeg fått satt inn en ekstra slange fra motor frem til varmeapparatet siden røret som sitter oppunder bensintanken var lekk. Da skal det i teorien bare være å fylle på mer kjøleveske, stille litt på fordelern og så skal bilen gå som planlagt.

Teori og praksis er ikke alltid venner, men vi får se :mrgreen:
 #436174  av Emil_L

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.
Praksis er når alt stemmer og ingen vet hvorfor.
Hos Nordc Customs forenes teori og praksis, ingenting fungerer og ingen vet hvorfor :P

Flott bygg dette her :)
 #438979  av ArildM

Hvordan går det her?
Er kanskje ikke alle som vet det men Recaro "Fishnet" stolene som du og jeg har er faktisk sjelden option både i SW20 og AW11. Her er delenummer på fishnet i SW20:
http://www.toyodiy.com/parts/p_J_1999_T ... 101.2.html
Kom da altså i alle fall i 1999 limited SW20.
 #438992  av Audun F

Er dessverre full stop grunnet renovering av hus, men har fått en kompis som er ivrig på å skru MR2 - så jeg håper pent på å få satt av noen timer fremover...

Vil du si det er fryktelig å trekke om stolen, siden de er så sjeldne? :oops:
 #439016  av DanielJ

Forferdelig lett å trekke om! Brukte seks timer på to stoler og det var min første gang :)
Et før og etter bilde
Et før og etter bilde
image.jpg (456.51 kiB) Vist 1175 ganger
 #439021  av ArildM

tror fremdeles du får tak i det originale stoffet enkelte steder?
 #439022  av Audun F

ArildM skrev:tror fremdeles du får tak i det originale stoffet enkelte steder?
Stolene er i meget god stand, så å trekke om er bare fordi jeg vil ha det i samme utførelse som resten av interiøret: alcantara/skinn :D
 #439025  av ArildM

Aaha :) Vel du får ta vare på det gamle trekket og trekke det opp på nytt da :) Går vel ikke an å trekke over originaltrekket?
 #439042  av Audun F

Clutch'en er lufta, men var ikke noe særlig futt I batteriet, så fikk ikke startet den for å etterfylle kjølveske...

+ Fylle kjøleveske
+ Stille tenning
+ Sjekke at den går som den skal (gir etc.)
+ Mer jobb med dører og skjermer...

Må forresten kutte og sveise litt på potta for at pipene bak skal komme litt lenger opp mot bilen. Hvis ikke får jeg ikke plass til skjørtet bak...
 #439595  av hmsilset

Stolene på bilen din ble trukket om da jeg hadde den. En eks møbel trekker som gjorde det. Ingen småjobb. Trekkene kostet 4500 kr pr. stk i 1999 ;) Trekkene ble ettersendt minst 6 mnd etter kjøp hos Tørset bil på Sunndalsøra. Som ett plaster på såret for ventinga, fikk jeg en pose ostepop.
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 73