TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #436097  av Noxan8

Inz4ne skrev:Har kastet den alt, prøvde å selge den sammen med nesten alt av deler jeg har for 4500 men ingen ville ha den.

Edit

Om den skulle vært fiksa så måtte man byttet gulv, kanaler, bakskjermer, hjørne med gulv i bagasjerom begge sider, antagelig innerskjerm venstre og batterikasse. I tillegg så måtte man utbedret rundt frontvinduet, taket og gulvet i frunken. Og etter det kommer man ikke unna en omfattende lakkjobb.
Så det var ikke småtteri som måtte fikses på det karroseriet.

aha
 #436101  av Inz4ne

Riktignok ikke umulig å fikse men som nevnt i salgstråden så sluttet turboen i min T16 å fungere så penger og tid trengs til den til våren så da ble det for mye for meg å fikse. Pluss lagringsplassen for den utgikk.
 #436127  av Myklebust

Celica T16? Har du tråd om den? :D
 #436136  av ArildM

Er vel denne det er snakk om 405 T16 95 (Prosjekt)? :)
 #436145  av Inz4ne

Det er nok 405en ja. Har ingen celica T16 nå hvertfall, men hva tiden kan bringe en gang i fremtiden er ikke godt å vite.
 #436156  av Emil_L

Endelig laga noen hyller for alle MR2 delene som fantes her i huset, var et par som begynte å bli litt grinete fordi det lå i kjelleren :P

Emils delesjappe har da åpnet :)
 #436165  av inzane2012

jeg begynner å bli mektig irritert over samsung nå kjenner jeg... faen meg klin umulig å ta tak i den firmware oppdateringa di sa jeg måtte laste ned for å få tilgang til netflix på tven min...
 #436196  av Drafter

inzane2012 skrev:jeg begynner å bli mektig irritert over samsung nå kjenner jeg... faen meg klin umulig å ta tak i den firmware oppdateringa di sa jeg måtte laste ned for å få tilgang til netflix på tven min...
får kun inn viaplay jeg, tven er 2013 modell, selvom alle 2013 modeller liksom skulle få inn netflix.
foretrekker viaplay uansett, plager meg ikke mye
 #436203  av inzane2012

har ikke viasat, så da gidder jeg ikke abonere på viaplay...
Men det som er så irriterendes er at HBO sa først at alle smart-tv'ene til samsung skulle få tilgang til appen, og det samma sier netflix. Men HBO appen fikk jeg beskjed av Samsung kun var til 2012model series8 og oppover, men Netflix skulle jeg kunne få med en firmware oppdatering... Har tatt den oppdateringa nå, men fortsatt ingen netflix, ganske irriterendes nå som jeg ikke har noen pc i nærheten av tven, og PS3'n bråker for mye til at jeg gidder å bruke den...

lurer på om jeg skal prøve meg med en sånn dingseboms som dette her http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=770429#reviews
for det eneste jeg var ute etter var jo netflix og HBO nordic på tven :P
 #436204  av inzane2012

btw, er på utkikk etter ett bilde av en E30 som låg på formuet her for en tid tilbake. var en rød E30 der dempertårna stakk opp gjennom panseret, har leita og leita men finner det ikke, noen av dere som gidder å hjelpe meg å leite??
 #436209  av ArildM

Nicolay:
Har denne selv:
http://dx.com/p/android-4-1-dual-core-g ... ack-176755
Kan trygt anbefales, finnes sikkert quad core android bokser også nå. Funker likt med android Tablets, helt greit til å se netflix osv på.
Kjipern når man oppdager at "smart" tven man kjøpte ikke er så smart alikavel... :wink:
 #436211  av ArildM

Syyk sub, men spørs hvor brukende den er til vanlig folk?
Spiller sikkert noe vanvittig på lave frekvenser?
Mener jeg så en sånn en i bagasjerommet på en Volvo 240 en gang :lol:

EDIT: Joda: Bilde
  • 1
  • 927
  • 928
  • 929
  • 930
  • 931
  • 1172