TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #436220  av Myklebust

240 med boblekar baki? :o :shock:
 #436224  av Sarlacc

ArildM skrev:Nicolay:
Har denne selv:
http://dx.com/p/android-4-1-dual-core-g ... ack-176755
Kan trygt anbefales, finnes sikkert quad core android bokser også nå. Funker likt med android Tablets, helt greit til å se netflix osv på.
Kjipern når man oppdager at "smart" tven man kjøpte ikke er så smart alikavel... :wink:
Jeg har en Western Digital WD TV Live G3 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=65 ... cAod-A4ATg
Funker veldig bra til Netflix, og kan i tillegg streame video over LAN eller WiFi fra NAS eller PC. Ingen HBO app til den, det er litt kjipt.
 #436237  av inzane2012

ja, er ganske irriterendes når den ikke er så smart som en blei lovd. Er jo seff nå jeg blir oppmerksom på det når pcen og tven ikke står i samme rom lenger, så å bruke tven som pc skjerm er utelukket... Men, men allshare så funka det fint å streame ting som ligger på harddiskene på pcen, og med en sånn liten mikropc med android på så kan jeg streame fra nettet, helt supert :)

PS: fikk svar fra samsung idag, og igjen så har di endra svaret sitt... tven min kan vist ikke kjøre netflix...
 #436279  av inzane2012

satt å glodde gjennom "gamle" styling-kit produsenta, og kom over denna gamle "juvelen" :)

Husker så godt rundt tia rett etter The Fast and the Furious 1 hadde såtte sitt merke og ALLE drømte om en supra, så syns jeg dette Veilside kittet var det tøffeste en kunne få tak i :) syns egentlig enda at det er ganske kult i grunn :)
 #436281  av Noxan8

meget snerten hekk værtfall :mrgreen:
 #436300  av Noxan8

ArildM skrev:Voldtekt av en snart klassisk bil :oops:
neh, synes da ikke det? sant nok, lyktene trenger litt jobb, men ellers synes jeg det så veldig flott ut : kunne gjenre tengt meg en supra med sånt kit på :)
 #436304  av Myklebust

Ser kanskje fint ut på bilder, men neppe i virkeligheten. Ellers skal eg innrømme at eg aldri har likt originalutseendet på mk4-en heller :?
 #436308  av celicat23

Tja... Jeg ville vel få moddet kit'et til å kunne bruke vanlige hovedlys, men ellers syns jeg det er greit.
9745.jpg
9745.jpg (164.85 kiB) Vist 1872 ganger
9991.jpg
9991.jpg (142.05 kiB) Vist 1872 ganger
 #436309  av Noxan8

celicat23 skrev:Tja... Jeg ville vel få moddet kit'et til å kunne bruke vanlige hovedlys, men ellers syns jeg det er greit.

+1

evt noe mer agressivt, type nyere viper lykter eller lignende
 #436313  av ArildM

Jeg hadde kommet til å gråte om noen hadde plutselig tatt supraen min og "pimpa" den med det styling kittet der :cry: Gitt at jeg faktisk hadde hatt Supra da. Helt grusomt, ikke fint fra en eneste vinkel...
 #436317  av inzane2012

ArildM skrev:Voldtekt av en snart klassisk bil :oops:
er det ikke litt tidlig å kalle en bil fra 90 tallet for klassiker?? Jeg syns egentlig fortsatt at det kittet er noe av det beste veilside har lagd jeg, syns til og med lyktene er kule :)
og når til og med marius her syns at det ikke var så gale, så sier vel det litt ;)
 #436321  av ArildM

Fremtidig klassiker, det er i alle fall garantert :)
I mine øyne ser en skikkelig supra slik ut:
Bilde
Nesten original utseendemessig, fete felger, og småtrimma motor.

IKKE SLIK UT:

:evil: :evil: :evil: :evil:
  • 1
  • 928
  • 929
  • 930
  • 931
  • 932
  • 1172