TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lexus 300 is Selges!!

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #432153  av supratrd
 
Hei,
Har en Lexus 300 is som jeg skal selge,
den er hvit av farge, orginal bil, strøken.
gått ca 120.000 km, automat med f1 giring på rattet.

den er tatt in ifra USA og er ferdig momset men ikke betalt avgifter.
har papirene som skal til så det er bare å viste og betale avgiftene så er det bare tut og kjør.

har ikke noe bilde av den her ennå da jeg for tiden er på jobb på sjøen.
men som sagt er den orginal av utseende med org 17" lexus hjul.

selger den for 60.000 da jeg har funnet meg en bil på finn.no jeg har lyst på.

avgiftene på denne er ca 115.000 kr.
ble solgt en 300 is forrige mnd på finn.no til 220.000 kr!



disse må ikke samelignes med 200 is, da det er en helt annen klasse bil, org. med supra non turbo motor og ett helt annet understell!!
 #432292  av Toy-joda
 
Kan du legge ut bilder eller sende i PM når du kommer hjem?
Og er det STV?
 #432498  av harared
 
supratrd skrev: disse må ikke samelignes med 200 is, da det er en helt annen klasse bil, org. med supra non turbo motor og ett helt annet understell!!
Hva er annerledes med understellet i forhold til is200?
 #435495  av sindrejl
 
supratrd skrev: disse må ikke samelignes med 200 is, da det er en helt annen klasse bil, org. med supra non turbo motor og ett helt annet understell!!
Hæ? Hvilke forskjeller er det på understellet?
Føler for en cleanup, dette er jo trossalt et entusiastforum!

Is200 og Is300 bruker begge double wishbone oppsett og er levert med samme dempere, fjører og bremser. Alt i understellet er helt likt ORG.
Mao, IS300 må sammenlignes med IS200 og er absolutt ikke en helt annen klasse bil som du prøver å overbevise folk om, det er SAMME bil med med annen motor, kasse og diff.
 #435561  av harared
 
sindrejl skrev: Is200 og Is300 bruker begge double wishbone oppsett og er levert med samme dempere, fjører og bremser. Alt i understellet er helt likt ORG.
+1 på den...
 #436241  av Tante Edgar
 
[/quote]
du er et naut og et nepehue[/quote]


Og du framstår som meir intelligent ved å kommentere slik?

Men ontopic:

Frister nesten å kjøpe denne og ta W55 eller R154 swap i den, men masse jobb. Har girkassen på denne ein egen "ecu" sånn som på dei gamle Lexusene? Mener iaffal at f.eks LS400 har separat styring på motor og gir(?) Men no er eg ikkje sikker på hva som skjer om ein automatgir ECU mangler signal fra girkasse ecu'en då...

Edit: når eg tenker meg om så var ikkje mitt innlegg så veldig on topic heller...
 #436266  av Roye
 
Kanskje større motor er det som trengs for at den skal bli helt annerledes... :)

Men kan forstå at kjørefølelsen blir annerledes med mer effekt.