TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÅDEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #436842  av Mr2mr2

Sliter litt med den kaffen for tiden. får ikke kaffen jeg skal få, på YX stasjon med skolen. har sånn "kaffeavtalen" kopp. gratis kaffe hele året.

Men nå må jeg opp i kantinen å kjøpe kaffe, fordi på Den YX'n alle går inn å fyller på kaffe på vei til skolen, tror jeg sliter litt. for de har nå tynnet kaffen sånn ut at det kun er sutlevann. :(
 #436863  av Myklebust

Mr2mr2 skrev:Sliter litt med den kaffen for tiden. får ikke kaffen jeg skal få, på YX stasjon med skolen. har sånn "kaffeavtalen" kopp. gratis kaffe hele året.

Men nå må jeg opp i kantinen å kjøpe kaffe, fordi på Den YX'n alle går inn å fyller på kaffe på vei til skolen, tror jeg sliter litt. for de har nå tynnet kaffen sånn ut at det kun er sutlevann. :(
Du trenger kaffi, ja :shock: den der snutten var drøy å få lest :lol:
 #436874  av Mr2mr2

Myklebust skrev:
Mr2mr2 skrev:Sliter litt med den kaffen for tiden. får ikke kaffen jeg skal få, på YX stasjon med skolen. har sånn "kaffeavtalen" kopp. gratis kaffe hele året.

Du trenger kaffi, ja :shock: den der snutten var drøy å få lest :lol:
tungt språk sa du? :mrgreen: :oops:
 #436896  av ArildM

In short, he has not dedicated his life to reaching a pre-defined goal, but he has rather chosen a way of life he KNOWS he will enjoy. The goal is absolutely secondary: it is the functioning toward the goal which is important. And it seems almost ridiculous to say that a man MUST function in a pattern of his own choosing; for to let another man define your own goals is to give up one of the most meaningful aspects of life — the definitive act of will which makes a man an individual.
 #436903  av ArildM

Ble det ikke noe stas med sykkel? Du fikk kjørt opp ja?
 #436912  av inzane2012

joda, kjempestas med sykkel :) men nå som jeg har kjøpt hus så har jeg ikke råd til sykkelen desverre, vertfall ikke slik jobbsituasjonen er akkurat nå :(
Fikk kjørt opp ja, men strøk med glans :D Var bare tull med den oppkjøringa mi. Blei først utsatt ei uke pga første kjørelæreren min ikke hadde ført inn i systemet at jeg hadde tatt denna teori biten, og når jeg da fikk tatt oppkjøringa og strøk, så var oppkjøringa på sykkel steng for året når jeg kunne prøve igjen :( hadde jeg fått tatt den da jeg skulle så hadde jeg hatt tid til å ta noen ekstra kjøretimer og prøvd en gang til :( Og enda jeg satte meg opp igjen i år hos kjøreskulen så fikk jeg aldri time, ringte å purra flere ganger men hørte aldri noe. Så da tenkte jeg at vist di faen ikke gidder å ringe tilbake, så gidder jeg faen ikke kaste penger etter di heller :P
 #436916  av ArildM

Hehe, såpass ja. Høres ut som litt av et styr :? Sykkelen så kul ut den, men har ikke lappen jeg heller :wink:
 #436921  av Sarlacc

ArildM skrev:
In short, he has not dedicated his life to reaching a pre-defined goal, but he has rather chosen a way of life he KNOWS he will enjoy. The goal is absolutely secondary: it is the functioning toward the goal which is important. And it seems almost ridiculous to say that a man MUST function in a pattern of his own choosing; for to let another man define your own goals is to give up one of the most meaningful aspects of life — the definitive act of will which makes a man an individual.
A man who procrastinates in his CHOOSING will inevitably have his choice made for him by circumstance. So if you now number yourself among the disenchanted, then you have no choice but to accept things as they are, or to seriously seek something else. But beware of looking for goals: look for a way of life. Decide how you want to live and then see what you can do to make a living WITHIN that way of life. But you say, “I don’t know where to look; I don’t know what to look for.”
 #436923  av Mr2mr2

Blir reser på å skru på Toyota motor og girkasse, skrur på det på skolen :D

Har demontert en girkasse i dag, og skal nok montere igjen neste uke :)
 #436954  av Inz4ne

Partey i Polen :D
 #436957  av ArildM

Nice :D Blir garantert ny runde til Latvia til neste år, syykt billig der :)
 #436966  av Inz4ne

Blir mest sannsynlig latvia med 405 GTi6 en min neste år oæ ikke alt av penger går med til grasjebygging.
  • 1
  • 935
  • 936
  • 937
  • 938
  • 939
  • 1171