TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #436976  av celicat23

Herrigud så elendig call of duty ghosts er.. Og jeg sier ikke det som noen idiotisk battlefield fanboy eller noe: jeg spiller stort sett bare COD. Ghosts er nok det COD spillet som får meg vekk fra COD :( For ett makkverk... Får følelsen av at jeg sitter å spiller noe bedritent free to play ræl eller noe.
 #436978  av ArildM

Hehe, tenkte jeg skulle laste ned Cod for å prøve singelplayern, forstår det da slik at det ikke er nødvendig :lol:
 #436980  av celicat23

Har ikke prøvd singleplayer enda, men av omtaler har jeg skjønt det er den vanlige "on-rails" opplevelsen som ikke er all verden. Hadde planer om å kjøpe meg en ps4 eller failbox one og bare spille COD nærmeste året, men det utgår etter å ha testet ghosts på 360. Vurderte battlefield 4 en liten stund, men etter å ha testa beta'n og skutt 4 raketter i ett helikopter og det ikke eksploderte fordi det satt en jøde å reparerte det hele tiden mens det fløy rundt så orker jeg ikke den frusterasjonen der heller... Er det en dugelig helikopter pilot på det andre laget så ender det som regel med at han har 100 kills og dødd 1 gang, mens du selv har forsøkt skyte han ned uten hell for resten av laget ditt bare løper rundt og lar seg bli drept og ikke klarer bruke 1 hjernecelle og skifte gear over til engineer og skyte ned dritten :roll: Får se om jeg eventuelt får samlet en gjeng så vi kan minst være 2-3 som samarbeider så vi kan skyte den driten rett ut av lufta. Hater heli-fagz i BF like mye som camper-noobs i COD!!
 #436985  av inzane2012

Marius, ang betaen på BF4, så grunnen til du måtte skyte 4-5 rpg's på ett helikopter, så er det fordi betaen KUN hadde normal mode ikke Hardcore. Jeg spillte bare betaen i ca 15-20 min før jeg ikke lenger takla å måtte tømme ett helt magasin i brystkassa på en fyr for å knerte han... Hardcore er enaste måten å spille BF på, samma med COD :P
 #436996  av ArildM

For de som kjeder seg anbefaler jeg å laste ned gammel Top Gear. Lastet ned "Sesong 1" og frem til sesong 17 (selv om det også har vært top gear før dette?). Hvor Jeremy i 1. episode skryter uhemmet av en slik bil og sier han liker den (citroen berlingo):

Studioet er nesten heelt tomt og Top Gear er totalt annerledes enn det vi kjenner fra de siste årene.

I episode 3 er Yaris Verso med, og Jeremy tuller med setene som skal gå an å felle ned i gulvet? :lol:

Det som er så rart er at dette er Top Gear fra 2002, men det føles som om det er noe fra 80 tallet :lol:
Kult at the Stig er svart, og at når han kjører har du G-måler, fartsmåler og info om banen. Også mye vinkler fra Top Gear banen som man nesten aldri har sett før (i de siste sesongene er det stort sett faste plasser kameraene alltid står).
 #437046  av ArildM

Joda, det funker knall med 4x4 og turbo i år også :D
Må bare få litt mer luft i piggfridekkene, sitter alt for godt selv om det er glatt :mrgreen:
 #437064  av inzane2012

noen her som bruke Plex Media Server?? Tenkte jeg skulle prøve om det var en bedre streaming løsning enn allshare på min samsung tv. Filmer jeg har på pcen klarer den fint å gi rett navn og sånt. Men når jeg skulle legge til tv serier ble det bare surr. Den tror jo f.eks at jeg har lastet ned en haug med House og Family Guy og legger en hel drøss med random episoder fra di seriene jeg faktisk inni disse mappen, og gir hver episode ett bilde og navn fra Family Guy og House, noe som gjør det JÆVLIG baktungt for meg å finne rette serien, sesongen og episoden jeg faktisk vil se....
 #437068  av inzane2012

nvm, fikk det til nå... måtte ligge til ei og ei mappe med kver sesong... og så måtte eg endre alle filnavna som ikke hadde rett skrivemåte... måtte vere serienavn.sXXeXX
 #437071  av ArildM

Bruker PS3 media server her funker fjell. Grattis Stian :)
 #437084  av Myklebust

Fire forskjellige biler på et halvt år ca. Bra det (?) :lol:

Beste bilen står øverst på lista. Savner den Carinaen, gitt :cry:
Vedlegg
IMAG0500 2000px.jpg
IMAG0500 2000px.jpg (1.28 MiB) Vist 1264 ganger
  • 1
  • 936
  • 937
  • 938
  • 939
  • 940