TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra Mkiv Singelturbo neverending Project

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #437012  av Moseby Racing

fy faen så grom den blei uten folie og med den leppa! akkurat sånn en supra skal se ut :)
få på TRD vinge med carbon flapp nå så er den helt perfekt etter min mening.
work meister felger hadde sitti som et skudd på denna ;)
 #437049  av AndersDuda

Moseby Racing skrev:fy faen så grom den blei uten folie og med den leppa! akkurat sånn en supra skal se ut :)
få på TRD vinge med carbon flapp nå så er den helt perfekt etter min mening.
work meister felger hadde sitti som et skudd på denna ;)

jeg er helt enig med deg ! bilen kom seg veldig mye når jeg tok av folien :) ble helt overrasket ! :D

TRD vinge er under vurdering, men liker godt orginalvingen ! :)

work meister hadde passet bra her ja ! :D
 #437419  av AndersDuda

ikke så mye nytt på denne fronten.. Frøkna står lagret i garasjen for vinteren og jeg sikler etter manuellkasse og singelturbo....

men er det noen som vet hvor man får kjøpt "Supra" merket som skal vere på bakluken ? det mangler på min, og kunne tenkt meg og hatt det :)

litt skeptisk på å kjøpe det fra Ebay, da jeg har hørt at det ikke er samme størrelse som orginalt. Og på bakluken min ser du at der har vert et.. så må nesten ha ett som går akkurat over der det gamle var :)
 #437423  av pirkka

Original Supra logo kan du kjøpe fra nærmest Toyota finnes to typer "SUPRA" og "SUPRA Turbo"
 #437425  av Stiansen

Koster nesten ikke noe på Toyota, og Supra Turbo er faktisk billigere enn Supra.. :p
 #437438  av AndersDuda

Stiansen skrev:Koster nesten ikke noe på Toyota, og Supra Turbo er faktisk billigere enn Supra.. :p
hehe, ja jeg får se hvilket jeg skal kjøpe :) er ingen hast akkurat.. men vet hvor jeg får taki nå da ivertfall :D
 #437620  av inzane2012

lekker lita leppe det der ja :) Mitt tips ville vert å fjerne bakvinga og fått på en ducktail istedet, så blir den litt mer diskrèt :)
 #437622  av 3rlend

inzane2012 skrev:lekker lita leppe det der ja :) Mitt tips ville vert å fjerne bakvinga og fått på en ducktail istedet, så blir den litt mer diskrèt :)
Vingen er jo halve supraen:p
Ja det er tøft på noen, samtidig er det fryktelig feil og noe mangler :p
 #438233  av AndersDuda

da har planleggingen for manuellkasse startet for fullt !

en kjekk kar ifra Norland som skal foreta denne ombyggingen. Han har gjort det før og ville ta på seg å gjøre det med min også ! :)

etter slik jeg har forstått det har mesteparten av deler som skal brukes til ombyggingen ankommet. Bilen blir sendt oppover utpå nye året engang når planene er helt i boks :D

ha en fin Jul folkens ! :)
 #438236  av ArildM

Nice! :D
 #438321  av AndersDuda

noen som har noen clutch anbefalinger ?

skal jo ha singelturbo etterhvert, så den må tåle litt ! pluss at jeg skal kjøre på bane utpå nye året er planen.. men vill heller ikke ha en clutch som er umulig å kjøre med på gata ?

:D
 #438323  av Stiansen

AndersDuda skrev:noen som har noen clutch anbefalinger ?

skal jo ha singelturbo etterhvert, så den må tåle litt ! pluss at jeg skal kjøre på bane utpå nye året er planen.. men vill heller ikke ha en clutch som er umulig å kjøre med på gata ?

:D
Sjekk ut HPF (Horsepowerfreaks) Feramic, forholdsvis rimelig singelplate-clutch som tåler 8-900 hk ;) fin å kjøre med på gata også. hadde en slik i den forrige Supraen min og var veldig fornøyd. I bilen jeg har nå har jeg en RPS trippel carbon, denne føles omtrent som en original clutch og tåler 1200nm++.. men koster en del da ;)
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 47