Sånn som eg forstod det så var det lite eller ingen trafikk, men ikkje oversiktleg. Så det kunne ha komt en bil der han sladda. Han holdt fatninga heilt til han fekk vite at lappen gjekk i dass, så det var ikkje pga. adferden at han mista lappen.
Sånn som eg ser det så var jo fyren veldig fersk, så dei kunne hatt forståelse for han. Virka litt som han mista lappen mest fordi akkurat den betjenten hadde nulltoleranse. For ordens skyld så må eg sei at all form for sladding/drifting i rundkøyring er det teitaste, mest douchebag, støgge, toskete faenskapet en kan finne på
Syns eg!
Men likevel, at lappen røyk der syns eg var hakket strengt.
Sånn som eg ser det så var jo fyren veldig fersk, så dei kunne hatt forståelse for han. Virka litt som han mista lappen mest fordi akkurat den betjenten hadde nulltoleranse. For ordens skyld så må eg sei at all form for sladding/drifting i rundkøyring er det teitaste, mest douchebag, støgge, toskete faenskapet en kan finne på

Men likevel, at lappen røyk der syns eg var hakket strengt.
Carina II 1.6 '89 - Carina II 2.0 '92 - Celica 1.6 '88 - Celica 1.8 '98 - Starlet 1.3 '83 - Celica Supra 2.8 '86 - Hilux 2.4 '18 - Yaris 1.8 TS '10 - Colt 1.3 '97
Carina II 2.0 GLi '88 - MX-5 2.0 RF '18 - RAV4 2.0 TD '03
Carina II 2.0 GLi '88 - MX-5 2.0 RF '18 - RAV4 2.0 TD '03