TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Corolla E11 - med 4E-FTE - fusker vannvittig, fuel cut?

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #437862  av Blacksnoopy
 
Hei, har begynt å bygge min rollan om til 4e-fte, meen har litt problemer =p hadde komplett motor og lednings nett men ingen ecu eller map sensor til denne så jeg og kompisen min fant ut at vi tar alt fra min gamle 4e-fe det vil si, innsug, alt av følere også de to coilene i steden for fordeler og en coil og monterte på fte men den starter så vidt når den er kald og bare hoster og hopper, selvfølgelig.. blir litt bedre når varm men driver fortsatt å fusker og hopper under på drag og hele tiden egentlig :p :roll: :lol:

såå jeg lurte da på, er det lettere å bygge om til datasprut da jeg får dette til en god pris eller er det bedre og få tak i orginal ecu og map sensor til FTE motor? for jeg vil tro det er map sensor og ecuen fra 4e-fe motoren som gjør at detta ikke går særlig bra? :p


Takk på forhånd! :D :D
 #437865  av donk2k
 
Ikke kjør mer med bilen før den er fiksa ordentlig. Da ødelegger du bare motoren.

Datasprut er min anbefaling om du veit hva du driver med eller leverer det til noen som kan. Hvis ikke er orginalhjerne og det som hører med et minimum.