TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • MR2 Mk3 - JDM stuk

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #428248  av JonEivind
 
Vurderes nå solgt pga nytt prosjekt, kommer nok til å lage en annonse på finn.no snart.
Tenker å legge den ut for 180 000,-, bare send pm hvis interessant.

Tok noen nye bilder i går:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
Sist redigert av JonEivind den 02 mai 2013 17:19, redigert 1 gang totalt.
 #428256  av ArildM
 
180'000,-? Er ikke det litt drøy pris for en slik bil da? Utover at den er i veldig god stand så er det vel ingenting såå spesielt med den :?
Mtp at du får en ok Mk3 til 70-80 lapper, så tror jeg du får problemer med å forsvare å selge den til det dobbelte. Du får uansett ha lykke til med salget :)
Hvilken bil blir det nå da? :)
 #428264  av JonEivind
 
Tenkte jeg skulle starte der. Motor har gått ca 35 000km, ellers er så og si alt av deler nytt eller byttet ut, ny lakk, seter, veltebur, interiør, frontrute osv. Featured og premiert i flere magasiner og utstillinger. Blir fort mye penger når man regner sammen, selges uansett med stort tap... :)

Akkurat nå står jeg mellom Civic EP3 Type R eller Impreza WRX 'Bugeye', sannsynligvis blir det å importere en EP3 fra sverige.
 #428384  av Rafinus
 
Min bror har en civic EP3 Type R Meyer edition trur jeg det var,
til salgs i svelvik (rett sør for Drammen)
svart med røde stoler.
Send meg PM hvis du vill ha kontaktinfo =)
Den Har kjørt det meste av livet sitt her nord men flyttet sammen med min bror til Svelvik for et par år siden
 #438739  av Bugster
 
Hvor havnet denne bilen tro? Så den stod til salgs i Stavanger i høst for 135k eller noe slikt?
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17