TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Corolla ke30 Old School

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #438641  av _toyota
 
ure skrev:Ser meget bra ut denne bilen, tøff :D Hvilken boltesirkel er det på de felgene? Er vel 4 *114,3 på Corollaen men ser der er en boltesirkel til ?
Det er vel 4x100 på dem og ja ;) Er foresten til salgs ;)
 #438659  av ure
 
Fikk med meg at de var til salgs ja, vurderer slike til MR2en og den er jo 4*100. Er det 15" * 8 ET 0 ?
 #438685  av _toyota
 
ure skrev:Fikk med meg at de var til salgs ja, vurderer slike til MR2en og den er jo 4*100. Er det 15" * 8 ET 0 ?
Ja stemmer det ;) Får bare send PM ved interesse ;) Pris skal vi prøve og bli eninge om ;)
 #438688  av _toyota
 
Liten update da.Skjermer er gjørt ferdig så det er plass til bredere felger.Skjermbreddere lakkert og montert feridg på ene siden.Ellers går det i litt sparkling av vinge og litt skruing på motoren :)

Noen bilder av åssen ting går:
Bilde

Bilde

Bilde


Bilde
 #438745  av ArildM
 
Likte nesten bredderene bedre i sort jeg, men ble bra uansett :)
 #438759  av Andrepedersen
 
ArildM skrev:Likte nesten bredderene bedre i sort jeg, men ble bra uansett :)
Enig med arild. Men, rått uansett :)
 #439118  av _toyota
 
Bugster skrev:Denne tråden trenger updates. :)
Skulle gjerne kommet med en update men ikke skjedd så mye da jeg har hatt mye og stri med ellers.....Men skal oppdatere med litt bilder i løpet av kort tid jeg ;)
 #439139  av |plumbo
 
ser bra ut daniel :D btw ! hva med og lakke vindus ramma og b stolpen mellom vinduene svarte og sote vinduene ? vil få en fin hel het på ting med de nye svarte vindus listene dine ;)
 #439141  av ArildM
 
Det var en god tanke :) Tror det hadde blitt riktig bra siden det er sort rundt ruten bak og frontruten. Ble litt mye hvitt på siden etter min smak, så noe som kan lage litt kontrast hadde vært fint :)
 #439237  av _toyota
 
|plumbo skrev:ser bra ut daniel :D btw ! hva med og lakke vindus ramma og b stolpen mellom vinduene svarte og sote vinduene ? vil få en fin hel het på ting med de nye svarte vindus listene dine ;)
Det har jeg faktisk vurdert så skal ikke se bort fra at det blir gjort ;) passer seg jo bedre sammen med siderute lista bak også ;)