Den er på sett og vis oppgradert frå herjebil. Etter at eg har fiksa bremsene bak trenger den berre et skikkelig eksosanlegg, så blir det en ganske sivilisert bil av denne  Men ser ikkje heilt for meg å restaurere den sjølv.
 Men ser ikkje heilt for meg å restaurere den sjølv.
Kan vere interessert i deler. Brukandes, vil det sei rustfritt og fin lakk, eller berre litt bedre en dei som står på? Tar det på PM

Men ser ikkje heilt for meg å restaurere den sjølv.
 Men ser ikkje heilt for meg å restaurere den sjølv.Kan vere interessert i deler. Brukandes, vil det sei rustfritt og fin lakk, eller berre litt bedre en dei som står på? Tar det på PM

Carina II '89 - Carina II '92 - Celica 4A-GE '88 - Celica '98 - Starlet '83 - Celica Supra '86 - Hilux '18 - Yaris TS '10 - Colt '97
Carina II GLi '88 MX-5 RF '18
 MX-5 RF '18  RAV4 '03
 RAV4 '03  Celica '90
 Celica '90  

Carina II GLi '88
 MX-5 RF '18
 MX-5 RF '18  RAV4 '03
 RAV4 '03  Celica '90
 Celica '90  

Kom til en del av veien der det var litt høgt på midten, og en del vegetasjon då.. I form av små grantrær. Endte med at frontleppa som så vidt har holdt seg fast i rustmetall endelig gav opp, og var plutselig synlig i frontrutespeilet
 Kom til en del av veien der det var litt høgt på midten, og en del vegetasjon då.. I form av små grantrær. Endte med at frontleppa som så vidt har holdt seg fast i rustmetall endelig gav opp, og var plutselig synlig i frontrutespeilet  Blei litt lettere i fronten på en måte. Tok i samme slengen å klipte av verste rusten på frontskjermene og tectylerte i håp om at det ikkje sprer seg så fort igjen.
 Blei litt lettere i fronten på en måte. Tok i samme slengen å klipte av verste rusten på frontskjermene og tectylerte i håp om at det ikkje sprer seg så fort igjen.