TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mr2 Mk2 1990 Rep/delebil vurderes solgt [Bergen]

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #440025  av klukke
 
Hei folkens!

Har en Mr2 som har stått på tunet mitt uten skilter no i 3 år. Det er med tugt hjerte eg gjør dette. Hadde store planer for denne bilen, men ser desverre ut som at tiden går veldig fort og at å finne tid til å gjøre ting med bilen er veldig vanskelig.

Dette e en 1990 mod med ombygget baklykter til 1995(?), panser og bakluke e karbon.

Turtelleren viser 216000, men motoren var byttet på rundt 212000 med en annen gti motor som var gått 130000km. der ble og byttet clutch samme sesong.
Bilen har aldri vært vinterkjørt i mitt eie og samme sa forrige eier så tviler på at bilen vet hva salt er for noe, men ser alikavel av det er litt rust i bunnen av dørene.

Tenkte det e for dumt å sitte på denne bilen hvis noen der ute vil ha et skruprosjekt.
Følger med et komplett Boerder styling kit som e helt nytt og aldri vært montert/tilpasset på noe og har noen universal autolock Lambo hengsler (ny i pakken) hvis dette er av interesse.

Bilen starter og går, og regner med at dt ikke e noe problem å kjøre den med røde skilter.

Vil ha 10000 for alt sammen, den går ikke under dette. Ta gjerne kontakt på 92645599 hvis du lurer på noe.

Bilde

Bilde