TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Hva synes dere om Land cruiser?

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #439921  av celicapower
 
Land cruiser er tøffe biler ( i utseende) men i det du går inni de så er det som å sette seg inni en 25 år gammel bil. Forstår ikke at toyota har så simpelt interiør inni desse bilene.

Vurderte å kjøpe en sånnen men da intriøre er så simpelt så valgte jeg heller en X5

Synes at du betaler mer enn det du får for denne bilen.

Hva synes du?
 #439928  av Royalmaas
 
Land Cruisere som 120 serien og diverse greier fra før 2010 kan være ganske trist i interiøret med mye hardplast og simple løsninger. Velger du å kjøre nyere og dyrere Land Cruisere med vesentlig mer utstyr så er det en helt annen opplevelse når du setter deg inn i bilen.

Men slitestyrken til disse bilene kan vell egentlig ikke sammenlignes av noen av konkurentene, så hvis det er stor firhjulstrekker til familien du trenger og ikke arbeidsbil så kan sikkert X5 være ett godt alternativ.
 #439987  av hmsilset
 
Landcruiser er eneste store bilen jeg anbefaler folk. Tør ikke nevne noen andre merker :) Landcruiser er billig.
 #440075  av Julebrus
 
Land Cruiser 150 er fattigmanns Land Cruiser 200. 150 er den verste bilen jeg har kjørt, mens 200 er den beste jeg har kjørt. Derfor jeg har kjøpt en 200