TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Minitreff utpÃ¥ vÃ¥ren/sommeren?

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #439733  av Inz4ne
 
Om det er noen innteresse for det så tenkte jeg å ha et minitreff, med noe grillings og slikt hos meg når det blir vær til slikt.
Min addresse er tuftveien 177 hvittingfoss ca 30-40 minutter fra drammen. Så om folk har lyst til å møtes så gi en lyd i tråden her, så kanskje vi får til noe i denne delen av landet også ;)
 #439735  av Royalmaas
 
Høres gøy ut, hadde vert kult vist flere fra forumet samles en gang i sommer :) Er vell flere som skal til Gatebil hovedtreffet, skulle jo ha fått til å samlest der på campen !
 #439736  av Inz4ne
 
Helt klart, kommer antageligvis til å kjøre MK1b-en min til gatebil. Hadde vært gøy å samle alle fra ts-ogn som skal dit som du nevner, men er usikker på hvordan man skal få til å organisere det, det er jo flere camper og det har en tendens til å bli stapp fult overalt veldig fort.
 #439742  av Emil_L
 
Gatebil skal jeg på ja, men må nok skuffe dere å si jeg blir å holde til i depot :)
 #439756  av ErikG
 
Skal også på alt av gatebil, men blir å bo i depoet her også...
 #439765  av ArildM
 
Verdt å sjekke om det finnes en lokal Cars&Coffe på Facebook. Fant ut nå nylig at det avholdes i Trondheim, så jeg blir nok å stikke dit når det passer seg :)
 #439772  av Inz4ne
 
Googlefuuen min er særdeles dårlig idag, så greier ikke å finne noe form for meetup for bilentusiaster i vestfold/buskerud :P
 #439793  av Inz4ne
 
D satser jeg på å ha en samling hos meg når snø og is smelter, tenker jeg inviterer fra peugeotforumet jeg er på også, blir neppe ekstremt mange uansett. Oppdaterer her når dato er spikret, men om noen vil treffes for å finne på noe sosialt f.eks bowling eller slikt før den tid, så er det bare å ta kontakt :)
 #439796  av sleeper
 
Mulig jeg kunne tatt meg en tur også om det passer.

Hvis ikke så kunne dere kommet ned til meg i porsgrunn for og få bremset bilene deres samlet den dagen? ( lager en god ts-ogn pris på det den dagen :wink:
 #439798  av lasse
 
sleeper skrev:Mulig jeg kunne tatt meg en tur også om det passer.

Hvis ikke så kunne dere kommet ned til meg i porsgrunn for og få bremset bilene deres samlet den dagen? ( lager en god ts-ogn pris på det den dagen :wink:

Det hadde vært moro!
Har en 3gen motor i den ene MR2´n jeg har fått tak i en blitz hjerne til, hadde vært moro å tatt ett par drag med den kontra original hjerne for å se om det har noe for seg :wink:
 #439803  av Inz4ne
 
sleeper skrev:Mulig jeg kunne tatt meg en tur også om det passer.

Hvis ikke så kunne dere kommet ned til meg i porsgrunn for og få bremset bilene deres samlet den dagen? ( lager en god ts-ogn pris på det den dagen :wink:
Eventuelt så kan man gjøre begge deler, er jo ikke noe i veien for å ha mer enn et minitreff ;)
 #440198  av Inz4ne
 
Så fort det har tørket opp i hagen her, slik at det er mulig å kjøre biler utpå uten å sette seg dønn fast i gjørma så lager vi et treff hos meg :)