TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Tur til Japan, Ebisu Circuit & Tokyo

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #440248  av SLAiNTRAX
 
Hei, har planlagt å reise til Japan i august på Ebisu Summer Matsuri, men har et problem: De krever norsk pass og førerkort (jeg har litauisk pass og norsk førerkort) og dermed får jeg ikke lov å leie bil i Japan. Da lurer jeg på om det er noen som har lyst å bli med på en tur til Japan?

Flybilett koster 5 100kr tur retur.
Drift missile alt fra 11 000kr til 20 000kr (jeg kjørte en JZX90 Chaser for 17 000kr i 2013). Bilen kan selges tilbake til Powervehicles. Jeg fikk tilbake 1/3 av det jeg betalte, men det er pga. clutchen, eksosen og turboen gikk til helvete.
Soveplass - Drifters Lodge koster 260kr dagen. Ca. 2-3min med bil unna Ebisu Circuit.
Dekk - (pris for 2 dekk) Kenda 215/45/17 - 400kr ---- 235/45/17 - 480kr ---- 205/55/16 - 430kr
Mat og drikke er lett tilgjengelig på banen og det er mange billige steder å spise i byen Nihonmatsu. 0,33l drikke koster mellom 6 og 9kr på banen. Det er ingen butikken i nærheten, så det er viktig å ha leiebil for å få tak i verktøy/mat/drikke/etc.

http://www.youtube.com/watch?v=6--4vO-4X50

Bilde
Etter en lang tur på touge course.

Planen er å reise innom Tokyo etter en uke på Ebisu. Er litt kjent i Tokyo, og skjønner hvordan kollektivtrafikken fungerer.
Har tenkt å reise på denne datoen 2014-08-08 - 2014-08-25, men har ennå ikke bestemt det 100%.

Hvis det er noen flere spørsmål, er det bare å spørre. Har sikkert glemt å ta med en god del :)
 #440263  av Makk
 
Ah denne her er jeg misunnelig på! Jeg å en kompiss skal til Nurburg med R-sykler på de datoene, frister å sikte høyere men planlagt er planlagt! :)

Lykke til sier jeg ivertfall :D
 #440276  av Emil_L
 
neste år, neste år :) (da kan jeg forhåpentlig vis reise med ID bilett ned, og har nok jobbe opp lit kapital :) )