Er fortsatt interesant hvor lenge siden regreim er byttet, de har både alder og km levetid og skal i utgangspunktet bytes etter det som inntreferre først, så om bilen har stått lagret siden 2005, og det var da motor ble byttet, samt regreim, så er det på tide å bytte igjen, er vel vært 5. år på disse bilene om jeg husker riktig.
Om den hadde noe rust på skiver i 2004 så har dette mest sannsynlig utviklet seg til å bli så omfattende at de trenger å byttes. I tillegg kan kallipperen ha satt seg etter å ha stått i så lang tid, men det jeg ville gjort er å ta en eukontroll på den og avhengig av resultatet på den kanskje prøvd å legge den ut for rundt 30k.
Ikke at det er noe fasitt, jeg kjøpte min røde som var nettopp euok og regreim byttet for 2 år siden for 26500 som jeg syns var en grei pris for den. Den hadde noe rust, men ikke veldig mye og var teknisk ganske bra forutenom standardproblemet med at det rykker i girspaken når bilen står i 5. gir.
Om du legger ut bilder så kan det være lettere å bedømme en pris.
Men det finnes som sagt ingen fasitt, da bilen er verdt det markedet er villig til å betale for den.
Nåværende
405 T16 Break
405 MI16
405 MI16x4 (?)
406 STV 00 (Bruks)
MR2 MK1 87 (Sommerbil)
405 T16 95 (Prosjekt)
405 GTX/GTI6 94 (Prosjekt)
Tidligere
Peugeot 3x 406, 2x 405 GTX, 3x 405 MI16, 306, 205 CTI, Toyota 3x MR2 MK1A