Har nettopp hatt oppstart på min 2jz som står i en banebil.
Har orginale turboer og orginal ecu.
Sliter litt med et par småting,,
Går høyt på tomgang, selv når den har blitt varm.
Når den er kald så dauer den litt før den ruser når man trykker på gasspedalen, samt at den begynner av og til å gå ujevnt på tomgang etter den har blitt ruset opp.
Er også en ujevn "hakkete" sugelyd fra luftfilteret.
Noen som har anelse om hva det kan være?
Har ikke oksygensensoren koblet til, kan det være årsak?
Har orginale turboer og orginal ecu.
Sliter litt med et par småting,,
Går høyt på tomgang, selv når den har blitt varm.
Når den er kald så dauer den litt før den ruser når man trykker på gasspedalen, samt at den begynner av og til å gå ujevnt på tomgang etter den har blitt ruset opp.
Er også en ujevn "hakkete" sugelyd fra luftfilteret.
Noen som har anelse om hva det kan være?
Har ikke oksygensensoren koblet til, kan det være årsak?
Nissan skyline R34 2jz drifter.
X:1994 Toyota Supra MKIV Eurospec.
X:1994 Nissan skyline r33 banebil.
X:2008 Toyota Hilux Sr5
X:1993 Nissan S13 Rb25Det
X:1995 Nissan S14
X:1990 Nissan S13.
X: Corolla, Carina II, +++
X:1994 Toyota Supra MKIV Eurospec.
X:1994 Nissan skyline r33 banebil.
X:2008 Toyota Hilux Sr5
X:1993 Nissan S13 Rb25Det
X:1995 Nissan S14
X:1990 Nissan S13.
X: Corolla, Carina II, +++