TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Myklebust sin Celica Supra!

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #443392  av Myklebust
 
Foreløpig avslutning på det med skaden hos Sunnfjord Bilpleie:
Får gåvekort på lakkrens og polering på kva bil eg vil, og i tillegg vil dei at eg skal prøve å tusje over ripene, så skulle dei polere opp igjen frontfangeren. Så dei har jo forsåvidt innrømt skuld, og gjer opp for seg.. Men eg ville no helst hatt cash kontant tilbake. Blir at Hiluxen får en velfortjent polering no då.. 8)

Har fått heim felgane :) Var i Bergen på Iron Maiden/Bergen Calling og henta felgane samtidig. Planen var å omlakkere alle, men dette har eg slått frå meg siden to av dei er nærmest strøkne. Særlig den eg fant i hjulbrønnen er i perfekt stand. Sikkert aldri brukt :D

Planen no er å prøve å polere opp igjen dei to dårlige og touche opp dei svarte detaljane. Det får holde for denne gang trur eg!

Har ellers flytta skiltet frå midten av frontfangeren til der det er meint å vere festa. Var festa med dårlig lim.. Heldigvis! :wink:
Vedlegg
Før og etter polering ny skiltplassering 2000px.jpg
Før og etter polering ny skiltplassering 2000px.jpg (1.42 MiB) Vist 5226 ganger
DSC_0670 2000px.jpg
DSC_0670 2000px.jpg (1.58 MiB) Vist 5226 ganger
To pene to stygge felger 2000px.jpg
To pene to stygge felger 2000px.jpg (1.57 MiB) Vist 5226 ganger
Sist redigert av Myklebust den 02 jul 2014 15:59, redigert 2 ganger totalt.
 #443400  av ArildM
 
Blir meeget bra med de felgene :-)
 #443403  av Myklebust
 
Gleder meg til å sette dei på! Blir fint å få på dekk med den originale dekkdimensjonen og! 225mm vil hjelpe kraftig på grep og bremser (vs 185mm)! :D

Lurer på å kjøpe dekk med kvit skrift.. Kva de tenker om det? :wink:
 #443408  av Royalmaas
 
Hvit skrift er rått på slike biler med litt dekk på ! Hvor får du tak i slikt foresten, og finnes det noe spray/tysj du kan bruke på dekk?
 #443413  av Myklebust
 
Håper at det blir bra! Er ingen muskelbil, men føler det vil gi bilen endå et ekstra 80-tallspreg! 8)

Fins nok metoder for å male/tusje skrifta kvit, men eg tenker å kjøpe dekk som leveres med kvit skrift. Er tipsa om Cooper-dekk. Han eg pleier å kjøpe dekk hos kan skaffe i alle fall :)
 #443547  av Myklebust
 
Var ikkje mykje nytte i å håndpolere felgene. Så no skal eg og brodern spleise på ei polermaskin, og så bruker eg slipepasta på dei dårlige felgene. Trur det vil gjere forskjellen!

Vaska bilen idag, for første gang! Blei veldig bra, og eg fant ingen ny rust! :) På T16en, T20en og til og med på Carinaen oppdaga eg rust første gang eg vaska bilen. Ikkje på denne! Men så er det jo en del rustbobler eg har visst om frå før!

Har fylt i Sunnfjord-skadene med lakkstift. Blei heilt OK. Ser at det er pensla over med lakk, men det er no beire enn kvite riper.

Utrulig varmt her no, så kleggen har livnet til! La merke til at dei var veldig interesserte i bilen.. Sikkert fordi den var varm og blodrød! 8)
Vedlegg
DSC_0751 2000px.jpg
DSC_0751 2000px.jpg (1.22 MiB) Vist 5173 ganger
DSC_0754 2000px.jpg
DSC_0754 2000px.jpg (958.32 kiB) Vist 5173 ganger
DSC_0758 2000px.jpg
DSC_0758 2000px.jpg (1.53 MiB) Vist 5173 ganger
 #443583  av Inz4ne
 
Om du er inntresert så har jeg muligens funnet en som har et sett med slike orginalfelger for 800,- uten gummi, kan undersøke nærmere om det er aktuelt for deg.
 #443590  av Myklebust
 
tad skrev:Kva polering brukte du då du prøvte på felgene?
Brukte et polermiddel for krom/aluminium kjøpt på BilXtra. Det var litt hjelp i det, men ikkje nok.
Inz4ne skrev:Om du er inntresert så har jeg muligens funnet en som har et sett med slike orginalfelger for 800,- uten gummi, kan undersøke nærmere om det er aktuelt for deg.
Kan vere interessert i det! Kor holder han til? Frakt har eg ikkje lyst til å plusse på :P 800kr for et heilt sett var billig då! :shock: Bra stand?
 #443592  av ArildM
 
Tar gjerne ett sett til Carinaen min om ikke du skal ha :)
 #443594  av Inz4ne
 
Skal be om flere bilder, ligger i buskerud, men kan eventuelt legges på lager hos meg fram til en fraktløsning byr seg
 #443597  av Myklebust
 
ArildM skrev:Tar gjerne ett sett til Carinaen min om ikke du skal ha :)
Med slike felger så kan du sikkert sette på så breie dekk det er mulig på Carinaen! Eg vurderer 235mm dekk bak ;)
Inz4ne skrev:Skal be om flere bilder, ligger i buskerud, men kan eventuelt legges på lager hos meg fram til en fraktløsning byr seg
Vil gjerne sjå bilder :)
 #443603  av inzane2012
 
Du myklebust, kor oppi sunnfjord er det du holder til?? Kunne vert artig å tatt turen innom og kikka litt på dissa klassikerane dine :) har aldri sett en Celica supra IRL heller så :)
 #443606  av tad
 
prøv med autosol,det fikk eg felgane på celican blanke att med,håndpolere eg også på alu felg.
SÃ¥g foresen gamlebilen din i dag(t16)
 #443614  av Myklebust
 
inzane2012 skrev:Du myklebust, kor oppi sunnfjord er det du holder til?? Kunne vert artig å tatt turen innom og kikka litt på dissa klassikerane dine :) har aldri sett en Celica supra IRL heller så :)
Fullt mulig å vise fram bilen! :D Er berre stas det! Bur i Ålfoten, Bremanger. Har no berre Celica Supraen stående som kan reknes som klassiker då! Går med tanker om å stille ut bilen på Motorfestivalen i Stryn neste år, men litt usikker, med tanke på at det blir så mykje folk på slike utstillinger. Blir å vere nervevrak og passe bilen som en hauk i så tilfelle :shock:
tad skrev:prøv med autosol,det fikk eg felgane på celican blanke att med,håndpolere eg også på alu felg.
SÃ¥g foresen gamlebilen din i dag(t16)
Takk for tipset! Kan hende Autosol vil funke bra i kombo med polermaskin? Brodern har hatt ideen om at vi skulle ha spleisa på ei polermaskin lenge, så det blir å kjøpe det uansett. Kjekt å høyre at T16en er i bruk! ..og i fortsatt god stand då? Eg har sett den sjøl en gang i Førde, og har bekjente i området der som melder frå når dei ser den! Hører rykter om at han har satt på ei bra høglytt potte :mrgreen:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14