TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • MK1 economy mÃ¥ler virker ikkje

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #443164  av peedie
 
Evt køyrer eg veldig fint, for den viser kun grønt :) vanleg feil?
Vanntemp-måler virker heller ikkje. Men har lagt inn ny sensor, satsar på eg får kopla denne til orginalmålar.
 #443168  av Inz4ne
 
Lyser vel grønt mellom 2-3k rpm om den fungerer, har vært borti kun 1 bil hvor dette fungere og noen som lyser konstant grønt andre lyser konstant orange.
 #443170  av ArildM
 
Har aldri fungert til meg heller etter at jeg bytta til 20v motor. Lyser både grønt og orange hele tia til meg :lol:
 #443185  av Anders gullstein
 
Jeg byttet føleren og min fungerte etter det. sitter på høyre side i motorrommet. Husker ikke helt om jeg måtte ta av den karosseridelen på siden for å komme til.
 #443189  av peedie
 
Anders gullstein skrev:Jeg byttet føleren og min fungerte etter det. sitter på høyre side i motorrommet. Husker ikke helt om jeg måtte ta av den karosseridelen på siden for å komme til.
Kva heiter den sensoren..?
 #443364  av Anders gullstein
 
Prøvde å finne den på Toyota sine sider, men tror du må ta ut delen. Pleier noen ganger å stå delenummer på den enkelte delen. skal være en liten gullfarget skrue med 19 mm (tror jeg) sekskant på hodet.
 #443439  av peedie
 
Anders gullstein skrev:Prøvde å finne den på Toyota sine sider, men tror du må ta ut delen. Pleier noen ganger å stå delenummer på den enkelte delen. skal være en liten gullfarget skrue med 19 mm (tror jeg) sekskant på hodet.
Takk :)