Har tenkt på dette lenge nå, og har funnet ut at det beste er å selge MR2'en. Selges som delebil/restaureringsobjekt da det er litt feil og mangler. Mye bra deler for de som vil ha det. Prosjekttråden ligger her: viewtopic.php?f=61&t=26635
Nevner noen av delene:
- 3S-GTE 245 hk
- 3.gen girkasse med org LSD
- Apexi Power FC datasprut
- KW coilovers Variant 3
- Aussie Speed 3" eksos fra DP og ut
- RPS 6 puck clutch
- EBC yellowstuff klosser
- EBC slissa og semiborra skiver
- Oppgraderte calipere til 93+
- Stålomspunnede bremseslanger
- TRD tårnstag foran og bak
- HKS turbotimer
- Pioneer 2-DIN spiller
- Rockford Fosgate 10" Slim Subwoofer
- Pioneer forsterker
- Pioneer komponentsett
Har også vannavkjølt intercoolerkit liggende, ikke montert, fra Rogue motorsport i England som kan følge med mot tillegg i pris.
På bilen er det low-rise kit fra rogue motorsport, samt rev6 baklykter. Fangere og skjørt er noe ødelagt, følger med originale fangere. Dumpventilen er bytta ut til HKS og har åpent luftfilter fra Blitz. Turbotrykk kan justeres fra datasprutet, mappeprogram medfølger. Bilen skulle vært EU-godkjent i november, ble avskiltet grunnet vinterlagring.
Hadde en liten tur ut på et jorde for snart et år siden, derav skadene på fangere og skjørt. Byttet lenkearm og tatt firehjulskontroll etter dette. Mekaniker mente han hadde sett noe rust på bremserør som burde fikses før EU-kontroll. Ellers burde registerreim byttes da det ikke er gjort i mitt eie. Planen var å gjøre det i fjor, men det ble lite tid grunnet uhellet på jordet samt jobbing. Sommerfelgene fikk seg en liten trøkk også, noe skade på disse og kanskje skeive. Under prøvetur hos verkstedet etter firehjulskontroll skvatt panseret opp, derfor er det litt bulkete nå. Forsøk på oppstart i år stoppet allerede ved tenninga, klarer ikke å vri om nøkkelen. Mulig at tenningslåsen må byttes. Motor gikk fint når den ble satt bort i høst.
Ellers kan det nevnes at bilen ble kjøpt med turbomotoren montert, slik at jeg ikke har kvittering på motoren. Alt annet har jeg kvittering på. Ikke godkjent med turbomotor.
Vurderes solgt da jeg ikke har tid og kunnskap til å fikse opp selv. Har også vurdert å selge tidligere for å prøve noe annet, men grunnet de probleme som er nå føler jeg tiden er inne.
Følger også med en ekstra girkasse uten LSD, denne kan selges seperat hvis noen trenger bare denne.
Pris 20.000 kr eller bud, 25.000kr eller bud hvis vannavkjølt intercooler skal følge med.
Ønskes flere bilder eller mer informasjon om bilen eller noen av delene er det bare å si ifra
Nevner noen av delene:
- 3S-GTE 245 hk
- 3.gen girkasse med org LSD
- Apexi Power FC datasprut
- KW coilovers Variant 3
- Aussie Speed 3" eksos fra DP og ut
- RPS 6 puck clutch
- EBC yellowstuff klosser
- EBC slissa og semiborra skiver
- Oppgraderte calipere til 93+
- Stålomspunnede bremseslanger
- TRD tårnstag foran og bak
- HKS turbotimer
- Pioneer 2-DIN spiller
- Rockford Fosgate 10" Slim Subwoofer
- Pioneer forsterker
- Pioneer komponentsett
Har også vannavkjølt intercoolerkit liggende, ikke montert, fra Rogue motorsport i England som kan følge med mot tillegg i pris.
På bilen er det low-rise kit fra rogue motorsport, samt rev6 baklykter. Fangere og skjørt er noe ødelagt, følger med originale fangere. Dumpventilen er bytta ut til HKS og har åpent luftfilter fra Blitz. Turbotrykk kan justeres fra datasprutet, mappeprogram medfølger. Bilen skulle vært EU-godkjent i november, ble avskiltet grunnet vinterlagring.
Hadde en liten tur ut på et jorde for snart et år siden, derav skadene på fangere og skjørt. Byttet lenkearm og tatt firehjulskontroll etter dette. Mekaniker mente han hadde sett noe rust på bremserør som burde fikses før EU-kontroll. Ellers burde registerreim byttes da det ikke er gjort i mitt eie. Planen var å gjøre det i fjor, men det ble lite tid grunnet uhellet på jordet samt jobbing. Sommerfelgene fikk seg en liten trøkk også, noe skade på disse og kanskje skeive. Under prøvetur hos verkstedet etter firehjulskontroll skvatt panseret opp, derfor er det litt bulkete nå. Forsøk på oppstart i år stoppet allerede ved tenninga, klarer ikke å vri om nøkkelen. Mulig at tenningslåsen må byttes. Motor gikk fint når den ble satt bort i høst.
Ellers kan det nevnes at bilen ble kjøpt med turbomotoren montert, slik at jeg ikke har kvittering på motoren. Alt annet har jeg kvittering på. Ikke godkjent med turbomotor.
Vurderes solgt da jeg ikke har tid og kunnskap til å fikse opp selv. Har også vurdert å selge tidligere for å prøve noe annet, men grunnet de probleme som er nå føler jeg tiden er inne.
Følger også med en ekstra girkasse uten LSD, denne kan selges seperat hvis noen trenger bare denne.
Pris 20.000 kr eller bud, 25.000kr eller bud hvis vannavkjølt intercooler skal følge med.
Ønskes flere bilder eller mer informasjon om bilen eller noen av delene er det bare å si ifra
- Toyota MR2 91-mod 2.0 GTi (ombygd 3.gen turbo)
- Toyota LandCruiser 86-mod 2.4 TurboDiesel (vinterbil)
- Lexus Rx450h 13-mod (drosje)
FORUMREGLER
Bruk rapporterknappen ved regelbrudd!
- Toyota LandCruiser 86-mod 2.4 TurboDiesel (vinterbil)
- Lexus Rx450h 13-mod (drosje)
FORUMREGLER
Bruk rapporterknappen ved regelbrudd!