TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #443767  av inzane2012

700k var en latterlig pris ja. Men ser ikke noen grunn til at den der ikke skal komme gjennom en vanlig EU kontroll da? eneste blinget var jo noen polerte rør i motorrommet og noen hæslige felger. Ellers såg den overraskendes orginal ut...

Men ja, ALDRI betlat 700k for den kjerra der nei :)
 #443780  av magnesmurf

Tror nok du skulle fått litt problemer i kontroll med gigantiske porsche calipere på bilen, når det ikke er godkjent.
 #443782  av ArildM

Mtp hestekreftene er den vel verdt 3-400 lapper, men å bruke så mye penger på en bil der eu kontrollen henger i en tynn tråd er skummelt.... Calipterne ville jeg ha lakka fort som fy, få bort porche logoen. Tenk å bli stoppa i teknisk kontroll med denne bilen da :lol: Nei her må det stealth mode til, legge inn et moderat eu kontroll map, fjerne bling rør, lakke kaliptre. Da kanskje det hadde vårt noe. Men for supra penger hadde jeg valgt nettopp en Supra :-)
 #443790  av celicat23

Irritasjonen min er over folk som er så mongiser at de mener en bli er MER verdt når de bare har brukt en haug tusen på å gjøre bilen ulovelig. Er ikke bilen godkjent så er den heller ikke verdt noe mer enn en banebil uten skilt, for det er det du risikerer å ende opp med. "Jammen jeg har brukt x00.000kr på motoren" SO FUCKING WHAT hvis bilen blir avskilta ved første kontroll?

Snakker vi om en trimma bil som er godkjent med alle mods så er jeg helt enig i at folk burde få for bilen sin.
 #443792  av ArildM

Amen for det!

Var det ikke en blå trimma MR2 med fult av styling og Spacere som ble lagt ut på Finn for ikke så lenge sia? Det var vel akkurat slik du sier Marius, noen som hadde kjøpt en bil som ikke var i nærheten av godkjent, og dermed blitt avskilta uten håp om å få bilen godkjent uten å legge latterlige summer i den :roll:
 #443793  av celicat23

Stemmer ang. mr2.

Det her syns jeg var rart:
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=50064500

Vil nevne at dette er en bil hvor du ikke trenger å være urolig for å bli stoppet pga at den er for lav, coilovers, styling, sportsratt, recaro seter osv! Denne bilen er godkjent slik! Dette har jeg papirer på fra biltilsynet. Bilen ble EU-godkjent for noen uker siden og skiltene står idag på bilen!. Denne er også den ENESTE som er godkjent med disse modifikasjonene, den er registrert på motorhistorisk grunnlag. Papirene kan ses ved visning av bilen! og følger selvsagt med bilen.

Godkjent på motorhistorisk OG modifisert?? Jeg trodde motorhistorisk = måtte ha bilen original?
  • 1
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 288