TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #443580  av 2r-e-rik

jeg har en vifte i stua for å sirkulere lufta litt nå som det er varmt, denne er kjøpt på bauhaus.
tatt i betrakting hva kundene klager på angående bilene sine, som jeg får inn på jobben,
har jeg rett til å klage til bauhaus over at denne vifta blåser sånn?
 #443581  av Royalmaas

inzane2012 skrev:
Royalmaas skrev:Hmm har desverre bare sitt ett par røde MK2 som kjører rundt her i distriktet dessverre.. Kan kjøre innom en dag vist jeg husker det å kikke litt :)
Ja vist du hadde gadda så hadde det vert kjekt, men er ikke krise :) bare litt nyskjerrig på hvor bilen har havnet :)
Ironisk nokk så kjørte jeg forbi for ett par timer siden og rett bak meg kommer det en rød MR2 ut derfra... Hehe, sikkert ikke den bilen men litt morsomt der og da :lol:
 #443735  av Mr2mr2

Holder meg til Japse da iallefall :P

Kjøpt meg en sleeten nissan patrol Y60 :D

nytt prosjekt i andre siden av skalaen :P
 #443736  av Inz4ne

Nå er jeg ikke så stø på nissan patrol, men om jeg husker riktig så er det vel hvertfall en av motorvarianten der som har tendens til å spise toppakninger, kilde; fetter som har byttet 3 ganger på sin i løpet av 1 år eller noe slikt :P
 #443747  av Mr2mr2

hmm

lurer på om det kan være 3.3 motoren, versjonen før den jeg har kjøpt, med 2,8l
 #443771  av jona88

I dag har jeg hoppet i fallskjerm(tandemhopp) og til dere som har hatt lyst til å gjøre dette....... Bare gjør det!! det er holt rått og anbefales på det sterkeste :D:D:D
 #443778  av ArildM

Nice. MÃ¥ bli julegave siden hu nettopp har hatt bursdag :lol:
 #443909  av Mr2mr2

#444050  av Royalmaas

Er vell ikke folk her som driver med iRacing ? Har endelig ny PC på vei så tenkte å begynne med dette igjen, endelig med skikkelig graphic og fps :D
 #444051  av ArildM

Tror jeg har 2års abb, men ikke brukt det på aller så lenge.
Genialt moro når man setter i gang :) Sikkert forandra seg en del siden sist gang jeg spilla.
Har jo G27 ratt og alt :lol:
 #444054  av Royalmaas

ArildM skrev:Tror jeg har 2års abb, men ikke brukt det på aller så lenge.
Genialt moro når man setter i gang :) Sikkert forandra seg en del siden sist gang jeg spilla.
Har jo G27 ratt og alt :lol:
Spilte litt for 2 år siden, men blir mye bedre med PC som klarer å kjøre det fullt ut. Har G27 selv og, er bra realistisk når du får satt alt opp rett :) Assetto Corsa og ser helt fantastisk ut med tanke på realisme osv, må skaffes det og !
 #444064  av Myklebust

Haha! Fantastisk bra! :lol: AW11 er riktignok et spaceship! 8)
  • 1
  • 976
  • 977
  • 978
  • 979
  • 980
  • 1171