TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Eskild's Lexus SC 400

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #444204  av toyotakp61
 
3delte Work VS XX i 8,5x18 og 10x18

Bilde
Bilde

samme farge på bil og felger og, men jeg skakke ha min såååå lav ; D
 #444205  av RuneÃ¥dl
 
Oh damn!! Det kommer til å bli så kult!!! :mrgreen:
 #444249  av toyotakp61
 
da var felga kommet i hus, dem trenger endel fiks, og noen dekk ;)
Bilde

Bilde

det er to framfelger som står på der bare som en sjekk. har også stilt opp endel da jeg ikke gidder så jækla lav bil ;)
 #444257  av RuneÃ¥dl
 
Se der ja!! Blir så utrolig tøft!! :mrgreen: syntes du burde kjørt litt lavere :roll: men skjønner godt at du ikke gidder lav bil :lol:
 #444263  av toyotakp61
 
jeg har også lyst lavere, men kjedelig å bli stoppa hele tia, da bil nr to også har ugodkjente coilovers er det greit å ha en bil som ikke vekker såå mye oppmerksomhet^^
 #444264  av RuneÃ¥dl
 
toyotakp61 skrev:jeg har også lyst lavere, men kjedelig å bli stoppa hele tia, da bil nr to også har ugodkjente coilovers er det greit å ha en bil som ikke vekker såå mye oppmerksomhet^^
hehe, ser den! ;)
står kanskje tidligere her, men hvordan coilovers kjører du på? :D
 #444265  av toyotakp61
 
kjøpte Megan Racing sine. med hardhetsjusterbare dempere. billigste sort, men ok kvalitet til prisen. har mye å gå på i høyde, kan sikkert juster 5 cm til opp og 10 cm ned omjeg ønsker.
 #444266  av RuneÃ¥dl
 
toyotakp61 skrev:kjøpte Megan Racing sine. med hardhetsjusterbare dempere. billigste sort, men ok kvalitet til prisen. har mye å gå på i høyde, kan sikkert juster 5 cm til opp og 10 cm ned omjeg ønsker.
åja, sett litt på de selv til is'n, men usikker på hva jeg skal kjøpe :roll:
 #444269  av toyotakp61
 
på IS er det vel greit å få tak i noen med tuv papirer, det finnes jo ikke til SC :/
 #444275  av RuneÃ¥dl
 
toyotakp61 skrev:på IS er det vel greit å få tak i noen med tuv papirer, det finnes jo ikke til SC :/
Bare kw v3 til 18k....
 #444435  av toysupra
 
ikke tuv på de eller, hverfall ikke til supra mkiv.
 #444917  av toyotakp61
 
Da var det endelig kommet dekk på felga og coilovers er ferdig justert :D
Den nye servopumpa kommer i dag, så får trolig bytta den på mandag, så får vi håpe det var problemet ;)

Bilde
Bilde
Bilde

Jeg skal bestille opp ny frontleppe på neste lønn tenkte jeg, så slipper jeg den stygge sprekken ;)
 #444928  av RuneÃ¥dl
 
Ååh, det er såå KULT!! Digger bilen din :D :D
 #444960  av toyotakp61
 
jo takker, jeg fikk foresten montert den nye servopumpa i dag så nå funker styringa. jeg får heldigvis tilbake pengene på den første jeg kjøpte på reklamasjon da den ikke funka, og jeg får pant i den originale da de fikser dem opp :)

har fått bytta endel tilsammen nå:

servopumpe
tannstang
foringer på tannstang
ytre styreledd
indrestyreledd
coilovers
felger
lenkestag fremme og bak
dynamo
fremlykter (de gamle var lekk)
stereo headunit
frontsett
vindusheiser
låseakkumulator

soon to come er:

facelift baklykter
rustfri eksos (kun bakerste del i første omgang)
ny frontleppe
nye foringer i alle bærebruer fremme og bak
øvre og nedre opphengskule fremme og bak
bytte ut original sub og forsterter under originale deksel
3eika GS400 ratt i svart skinn (org cruisecontroll på rattet)

fremtidsplaner er:

tur til latvia med full omlakkering til ukjent farge, full overhaling av motor og felger, og omtrekking av interiør til svart skinn.
r154 manuellkasse ++
 #445237  av toyotakp61
 
ikke så mye nytt, men litt har skjedd. har prøvd ett sånn "headlight restorationkit" kjøpt på jula, å jaggu blei det ikke bedre;)

Bilde før

Bilde etter

det vises kanskje ikke så godt, men det blei stor forskjell.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7