Kammerat av meg har en MR2 MK1 som har fått rådebank for andre gang i hans eie, og som vi hentet når den hadde rådebank, temperaturer og oljenivå har vært som de skal nå før siste rådebank. Har noen noe tips om hva det er som kan være grunne til at bilen formelig spiser motorer? Hva skal man gjøre når amn får tak i ny motor for å unngå enda et rådebanktilfelle?
Nåværende
405 T16 Break
405 MI16
405 MI16x4 (?)
406 STV 00 (Bruks)
MR2 MK1 87 (Sommerbil)
405 T16 95 (Prosjekt)
405 GTX/GTI6 94 (Prosjekt)
Tidligere
Peugeot 3x 406, 2x 405 GTX, 3x 405 MI16, 306, 205 CTI, Toyota 3x MR2 MK1A
405 T16 Break
405 MI16
405 MI16x4 (?)
406 STV 00 (Bruks)
MR2 MK1 87 (Sommerbil)
405 T16 95 (Prosjekt)
405 GTX/GTI6 94 (Prosjekt)
Tidligere
Peugeot 3x 406, 2x 405 GTX, 3x 405 MI16, 306, 205 CTI, Toyota 3x MR2 MK1A