TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #444721  av inzane2012

Kan på det sterkaste anbefale alle å se dokumentaren om Red Bull Straos prosjektet som ligger på Netflix nå. Fantastisk god dokumentar. Satt med klump i halsen på slutten.
 #444746  av Mr2mr2

Tror ikke politiet liker patrolen min, følte meg litt forfulgt i dag :P
 #444756  av mr2storbrua

Har kjøpt meg sykkel, Triumph Street Triple :) Tar teorien iløpet av vinteren og resten til våren med en gang kjøringa starter ;)
 #444757  av inzane2012

Gratulere med sykkel :) Jeg har måttet legge sykkellappen på hylla og solgt sykkelen min :( men satser på at det ordner seg igjen slik at jeg kan få tatt sykkellappen jeg og
 #444758  av mr2storbrua

Takk for det, gleder meg bare til våren jeg nå :) Så får jeg bare håpe at billappen blir liggende i lommeboka gjennom vinteren også, hvis ikke må nok ting utsettes litt :P Ganske avhengig av den på jobb også kan du si, så får bare gjøre mitt beste :)
 #444818  av inzane2012

hipphurra for UDI. Da kommer det asylmottak i den den lille bygda min som skal huse 150 asylanta fra og med midten av november... Det lova godt for ei bygd på rundt 2500 innbyggera og som er i robek fra før av... Lurer på hva i helvette folka i UDI egentlig tenker med, for det er faen ikke hodet...
 #444824  av inzane2012

Er ikke asylantane sånn sett jeg er i mot, vi har allrede gått med på ta inn 20+20+15 fram til 2016. Men detta var ett vedtak som UDI har tatt over håvet på en kommune som ikkje har ressursa til å ta imot 150 nye asylanta som helt sikkert trenger både det ene og det andre av helsepersonell og sånt... Jævlig irriterandes at staten bare kan overkjøre kommunen så jævlig.
 #444828  av Mr2mr2

utrolig mye HMS i statoil :P

holder på med sikkerhetskurs for offshore :D
 #444850  av Emil_L

Hjemme igjen fra gatebil, sliten som fy.
Men på den positive siden, MR2en gikk knirkefritt tur-retur :D
 #444852  av Makk

Emil_L skrev:Hjemme igjen fra gatebil, sliten som fy.
Men på den positive siden, MR2en gikk knirkefritt tur-retur :D
Tør noen å reise dit da?

Satans Vegvesen står jo vel å fisker langs alle veiene mot der??
  • 1
  • 981
  • 982
  • 983
  • 984
  • 985
  • 1171