Vanlige verksteder finner ikkje deler til denne.. Må ringe til Toyota eller Bildeler i Førde for å skaffe termostat. Har funne termostaten på eBay, så det blir alternativet. Når termostaten er komt heime så bestiller eg time hos verksted i nærheten. Kan ikkje riske tur til Førde.
Som dere ser på vedlagt bilde så er kjølevæsken rustfarga. Ser ikkje ut! Flaut av både meg og forrige eiger å ikkje ordne dette 

Ellers går eg gjennom en nyforelskelse her.. overheting til tross! Har ikkje lyst å selge!! Skal bite tenna sammen, gå i sparemodus og droppe bybil, så må eg då klare å beholde denne. Perfekte bilen jo!
Ser det ligger ute dashbordmatte på eBay + anna snacks.. Neste sesong!

Som dere ser på vedlagt bilde så er kjølevæsken rustfarga. Ser ikkje ut! Flaut av både meg og forrige eiger å ikkje ordne dette

Ellers går eg gjennom en nyforelskelse her.. overheting til tross! Har ikkje lyst å selge!! Skal bite tenna sammen, gå i sparemodus og droppe bybil, så må eg då klare å beholde denne. Perfekte bilen jo!

Ser det ligger ute dashbordmatte på eBay + anna snacks.. Neste sesong!
Vedlegg
DSC_1427 2000px.jpg (1.22 MiB) Vist 4971 ganger
DSC_1436 edit 2000px.jpg (1.1 MiB) Vist 4971 ganger
Carina II '89 - Carina II '92 - Celica 4A-GE '88 - Celica '98 - Starlet '83 - Celica Supra '86 - Hilux '18 - Yaris TS '10 - Colt '97
Carina II GLi '88 MX-5 RF '18
 MX-5 RF '18  RAV4 '03
 RAV4 '03  Celica '90
 Celica '90  

Carina II GLi '88
 MX-5 RF '18
 MX-5 RF '18  RAV4 '03
 RAV4 '03  Celica '90
 Celica '90  

Men det kan ikkje vere grunnen til at all kjølevæska er rustfarget vel?
 Men det kan ikkje vere grunnen til at all kjølevæska er rustfarget vel?