Hallo!
Jeg har eid min Supra MKIV i 4 år nå og vurderer å selge bilen til våren.
Det jeg trenger hjelp til er å vurdere hva den kan være verdt. Regner med at noen av dere sitter på mer kunnskaper om dette enn meg.
Her er litt info om bilen:
Bilen er en venstrestyrt 1993 mod MKIV med skilt. Den har manuell 6-trinns girkasse og ble kjøpt for 4 år siden helt original fra en hyggelig mann i Østerrike. Altså 330HK twin turbo 2jzgte.
Ellers kan jeg nevne at alle originaldeler følger med og at utseendemessig ser den original ut.
Jeg har gjort følgende med bilen i mitt eie:
- H&R coilovere
- Stivere stabstag foran og bak (justerbart)
- Ny clutch (husker ikke merket, men god for ca600hk og god å kjøre med)
- Frontmontert IC
- Garret GRX3528 singleturbo oppsett
- Apexi titanium eksos
2 sett hjul. Se bilder. Det ene har semi-slicks og 245/285 profil.
Bilen er også nylakkert for ca 1 år siden i originalfargen, så den er meget pen og se på og i meget god stand.
Blir svært takknemmelig om noen har noen fornuftige innspill!
Jeg har eid min Supra MKIV i 4 år nå og vurderer å selge bilen til våren.
Det jeg trenger hjelp til er å vurdere hva den kan være verdt. Regner med at noen av dere sitter på mer kunnskaper om dette enn meg.
Her er litt info om bilen:
Bilen er en venstrestyrt 1993 mod MKIV med skilt. Den har manuell 6-trinns girkasse og ble kjøpt for 4 år siden helt original fra en hyggelig mann i Østerrike. Altså 330HK twin turbo 2jzgte.
Ellers kan jeg nevne at alle originaldeler følger med og at utseendemessig ser den original ut.
Jeg har gjort følgende med bilen i mitt eie:
- H&R coilovere
- Stivere stabstag foran og bak (justerbart)
- Ny clutch (husker ikke merket, men god for ca600hk og god å kjøre med)
- Frontmontert IC
- Garret GRX3528 singleturbo oppsett
- Apexi titanium eksos
2 sett hjul. Se bilder. Det ene har semi-slicks og 245/285 profil.
Bilen er også nylakkert for ca 1 år siden i originalfargen, så den er meget pen og se på og i meget god stand.
Blir svært takknemmelig om noen har noen fornuftige innspill!