TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Corolla E10 - BlÃ¥bæra

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #445730  av Myklebust
 
Du gjer ting skikkelig, men det visste vi jo forsåvidt! ;)

Kjekt med bra anlegg! Eg skulle hatt meir mellomtone i Carinaen, men hattehylla er fredet vilt dessverre :P
 #445732  av ArildM
 
Takk takk :) Greit å gjøre det skikkelig, uansett hvordan jeg snur og vender på det har jeg jo kjøpt en billig bil som er eu ok til 2016 og som neppe blir noe prakk med. Men om den også går lett igjennom i 2016 kontrollen har jeg jo kjøpt en ekstremt billig bil, så da er det jo verdt å bruke litt tid på å gjøre ting skikkelig :)
 #445854  av Markus97
 
Du hadde søren meg rett også :D De felgene så utrolig bra ut på den bilen, lurer på om det blir en dim jeg må gå for på min også :mrgreen: Utrolig morsom bilpark virker det som!!
 #445885  av ArildM
 
Takk takk :) Stjal felgene fra AW11en, de har ET15 bak og det subber litt, kjører nå med piggfritt på 185/50/15 på 15x8 ET25 hele veien rundt, funker fjell, må nesten bunne demperne før det subber bittelitt :)

Sindre fiksa dekk til godpris, og hadde faktisk kunnskap til å få på dekkene på 8" felg :wink:

Og et par knalldårlige bilder av bilen med henger og nyfelgene :)



Trooor jeg må vaske den i helga, så skitten at jeg såvidt ser fargen på den nå :mrgreen:
 #446177  av ArildM
 
Her om dagen ble det ny rekord med gamle blåbæra, sist noterte rekord her så jeg var 0,63l på mila. Forrige uke skjønte jeg noe spesielt var i ferd med å skje når jeg passerte 35mil på en halv tank. Kjørte 60 mil for første gang uten at reservelampa lyste en gang :-) forbruket ble da 0,55l på mila ! Ikke dårlig for en billig gammel Rolla :-) DEN rekorden blir vanskelig å slå :-) særlig nåsom det er is på rutene på vei hjem fra jobb osv. Men jeg gir ikke opp, klarer jeg noen gang 0,5 l på mila? Time will show, myye hypermil kjøring, dragsuget bak lastebiler er kjempefint, og treffer noen uker ofte på at jeg blir liggende bak hele veien til jobb :-)

Eneste jeg kunne ha tenkt meg er bedre seter, bilen er strengt tatt ikke laget for langkjøring, og setene er litt harde uten særlig sidestøtte, forslag mottas med takk :-)