TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Er bildesign kunst? (skriver skuleoppgÃ¥ve)

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #446442  av inzane2012
 
scan og lagre som pdf, så legger du de ut på dropbox eller noe sånt... Eller så kan du vel gå tatt en printscreen av sidene, laste opp på photobucket eller noe sånt, og hotlinke de her :)
 #446443  av Sarlacc
 
inzane2012 skrev:scan og lagre som pdf, så legger du de ut på dropbox eller noe sånt... Eller så kan du vel gå tatt en printscreen av sidene, laste opp på photobucket eller noe sånt, og hotlinke de her :)
Næh, du kan lagre som PDF rett fra Word. Litt enklere :-)
 #447518  av Myklebust
 
Ja klart det! Har fått karakter C på innleveringa.. Hadde håpt på B, utifrå at feedback frå medstudenter og lærer var såpass positivt. Følte eg la litt sjel i det og.. Så skal til med å høyre etter tilbakemelding frå sensor om kva som var for dårlig.

Må nemne at artikkelen var oppe i ca. 3900 ord då eg var "ferdig". Måtte kutte ganske grovt til for å få den under 3000 ord. Mener det gjekk bra, men viss dere føler teksten blir litt brokete etsteds så kan det vere det som er.

Gje meg gjerne tilbakemeldinger! Positivt og negativt. Eg må bli en betre skribent for å få A eller B visstnok.. :roll: :wink:
Vedlegg
(1.05 MiB) Lastet ned 291 ganger
 #447532  av Sarlacc
 
Jeg er kraftig imponert! Den der kan du være stolt av.
Dette er steike godt skrevet. Balansert, nyansert, systematisk og samtidig underholdende lesning.
Når det i i tillegg er ført i et så godt og friskt språk med så god flyt er det vanskelig å forstå hva sensor har trukket for.
Kanskje han ikke liker nynorsk, eller er uenig med deg, eller var sur den dagen.

Lykke til videre i utdannelsen. Jeg har tro på deg 8)
 #447539  av Myklebust
 
Takk for godord! :D Kjekt å høyre at dette var verdt å lese!

Når eg no leser det om igjen sjøl, så føler eg at flyten sliter litt i første halvdel av teksten, men at det kjem seg mykje når eg begynner å skrive avsnittet "bildesign er kunst". Er rimelig fornøgd med konklusjonen, men kan vere at eg blir trekt for at eg går middelveien (sånn ca.)? For tamt, kanskje? :P Er enkelte setninger som er overnynorske og, hehe..

Har etterspurt ei meir detaljert tilbakemelding no. Venter spent :)
 #447541  av ArildM
 
Akk så mange ganger ser man slike oppgaver som kanskje ikke er Typiske A-oppgaver, og kanskje slår litt utenom det som er det helt typiske.
Kanskje kan man sammenlikne det med å tro at absolutt alle i Norge er glad i bil, og som sådan faller kanskje oppgaven utenom det litt typsike og den klassiske "A" oppgaven. Men så ser man så utrolig ofte at det er det som er litt utenom det vanlige som faktisk fenger folk og er interessant, problemet er bare da at man treffer en begrenset målgruppe. Og om sensoren din faller utenfor bedømmer han kanskje oppgaven deretter? For det har jo mye med personen som sitter å leser hvilken karakter som blir gitt, uansett hvor mye man måtte tro at denne personen er 100% objektiv.

Kan jo bare prøve å sette seg ned og se på kritikerroste klassiske filmer på IMDB, etter en stund blir man dønn lei av alle de perfekte filmene. Og oppdager sære kule, obskure, rare filmer som kanskje bare akkurat du liker.

Så da kan en jo spørre seg, er det det perfekte man skal etterstrebe, eller er det det litt spesielle man vil prøve å nå? Og som sådan synes jeg oppgaven din var veldig bra :wink:

Det er forresten sagt at de som har B og C karakterer som er de studentene som virkelig jobber og lærer seg ting, A studentene er ikke alltid de flinkeste :)
 #447555  av Myklebust
 
ArildM skrev:For det har jo mye med personen som sitter å leser hvilken karakter som blir gitt, uansett hvor mye man måtte tro at denne personen er 100% objektiv.
Word! 8)
 #447557  av Zepticon
 
ArildM skrev:Det er forresten sagt at de som har B og C karakterer som er de studentene som virkelig jobber og lærer seg ting, A studentene er ikke alltid de flinkeste :)
Stememr bra :) Men med gitte krav da. De som ligger på 4-5 må lære seg studieteknikk for å bli flinke(re). Mens de som tar ting naturlig ikke lærer seg slikt. Lærte av erfaring at det å starte på NTNU uten å vite hvordan man gjør lekser elelr studerer var problematisk.