TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra Mkiv Singelturbo neverending Project

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #449669  av Stiansen

Oluf skrev:
pirkka skrev: kanskje du må bytte forsterket mellomaksel original aksel holder ikke lenge :roll:
PÃ¥ 500 hester holder vel original mellomaksel en evighet?
Haha, det kommer ikke til å være noe problem.
Har kjørt med langt høyere effekt uten å ta mellomakslingen..
Tok den først ved launchcontrol i 2. giret.. :)
 #449685  av Kris

Så ganske rå ut med drag hjul på :)

Om det er en DEFI turbotrykks måler du har er det plass inne i lufteventilen for den, så du får den "flush" med dashbordet. Gjorde slik med min og ble veldig fornøyd.
Bilde
 #449856  av ArildM

Selv om OEM++ er aller penest var det noe med det kittet der som så utrolig cleant ut :)
 #449859  av Nugatti

AndersDuda skrev: om man setter på syke frontfangere osv synes jeg det blir litt voldsomt :p
Takk! Alt for mange som rice'r og trimmer fullstendig i hjel de få Supraene som er igjen :P
 #449975  av Andrepedersen

AndersDuda skrev:Siden min frontleppe nå har knekt så har jeg bestilt meg ny.

Valgte å gå for ett helt nytt design som kommer ut nå :)

blir spennende å se !

om jeg liker designet osv så skal jeg ha sideskjørt osv også i samme type. Synes det ser clean ut ! :D

Den frontleppa var veldig fin, bra valg! Gleder meg til å se flere bilder :)
 #450204  av AndersDuda

er desverre lite nytt på Suprafronten akkurat nå.

Supraen står i garasjen å støver ned imens jeg er i full gang med flytting. Bilen blir flyttet i morgen til en annen garasje der den blir lagret en stund. Litt synd å ikke få vert med på treff eller noe, men full flytting, husbygging og jobben kaller :cry:

Har også fått litt blod på tann.. føler det er litt domt å ha en slik bil som bare støver ned. Det er under SVAK vurdering å bytte denne til en ren banebil eller selge.. men dette er under veldig svak vurdering.. får aldri igjenn pengene eller timene man legger i bilen akkurat.. :|

tiden for vise når jeg og fruen har komt oss i nytt hus osv. :)
 #450206  av Zepticon

Hvorfor er det dumt at den støver ned da? Virker som det er morsomst å skru, planlegge mods, og glede seg til å teste. Er i hvertfall det for meg. Så det min (RX7) brukes til er å holde hjernen (og pengboka) opptatt med planer. Den brukes forholdsvis lite, kanskje 2000km i året, men jeg kommer neppe til å selge uansett:D
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 47