TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Hjulbuer bak, repsett ?

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #450096  av FireWalk
 
Har fått litt rust på hjulbuer bak pga dekket har tatt oppi.. Bilen har stått i innkjørselen til mine foreldre en stund da jeg ikke hadde garasjeplass, og det var tydeligvis akkurat lenge nok til at noen drittunger rakk å ripe opp hele siden på bilen, samt fronten... Så den må lakkeres om igjen :( . Da må jeg få ordnet hjulbuene bak også. Tenker det er enklere om det er mulig å få tak i et rep-sett som kan sveises på fremfor å begynne å fabrikere selv. Det er bare rust helt nede på hjulbuene, så det er ikke så ille.

Har sett litt på ebay og googlet men har ikke funnet noe. Finner til MK1 men ikke til MK2... Noen som har noen lure inspill ang hvor jeg kan få tak i noe slikt?
 #450098  av Inz4ne
 
Ikke at jeg vet hvor du får tak i repsett, men de ungene hadde jeg banket livskiten ut av!
 #450099  av FireWalk
 
Inz4ne skrev:Ikke at jeg vet hvor du får tak i repsett, men de ungene hadde jeg banket livskiten ut av!
Ja hadde jeg bare visst hvem det er... Er visst noen drittunger som herjer i nabolaget. Flere naboer som har fått ødelagt bilene sine. Knekte vindusviskere, knuste ruter, oppripet lakk osv. Naboen over måtte få lakkert om igjen hele bilen sin etter at de hadde vært på ferde... Ingen som vet hvem som står bak heller, selv om de fleste har sine misstanker, men ingenting kan jo bevises. :?
 #450101  av Inz4ne
 
Ja er ikke så greit når man ikke vet hvem som har gjort det, minner meg på at alle biler jeg har skal ha garasjeplass før de er ferdig restaurerte. I tillegg skal kammera monteres slik at man ser hvem som kommer å går etterhvert. Så lenge man kun overvåker sin egen tomt er det lov, om jeg har forstått det riktig.
 #450102  av FireWalk
 
Inz4ne skrev:Ja er ikke så greit når man ikke vet hvem som har gjort det, minner meg på at alle biler jeg har skal ha garasjeplass før de er ferdig restaurerte. I tillegg skal kammera monteres slik at man ser hvem som kommer å går etterhvert. Så lenge man kun overvåker sin egen tomt er det lov, om jeg har forstått det riktig.
Ja kamera er noe jeg har tenkt på.. Skulle likt å tatt jævlene på fersken! Da hadde det fort blitt en "incident..." :evil:
 #450103  av Inz4ne
 
Hadde jeg bodd nærmere skull jeg stilt til noen nattevakter, har søkt litt om repsett til sw20 og fant nevnt i en forumpost fra 2009 at det ikke fantes noen som lagde de da, så er vel heller tvilsomt at det er noen som hra begynt å lage de etter det, hadde sett for meg at twosrus ville vært websiden for slikt, men den gang ei.
 #450104  av FireWalk
 
Inz4ne skrev:Hadde jeg bodd nærmere skull jeg stilt til noen nattevakter, har søkt litt om repsett til sw20 og fant nevnt i en forumpost fra 2009 at det ikke fantes noen som lagde de da, så er vel heller tvilsomt at det er noen som hra begynt å lage de etter det, hadde sett for meg at twosrus ville vært websiden for slikt, men den gang ei.
Fant ikke noe jeg heller etter å ha trålt gjennom det som er. Så da blir det vel å gjøre det på gamlemåten... :mrgreen: