TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 1996 MR2 GTi 16v Twincam tilsalgs! prakteksemplar.

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #450065  av marlboro1310
 
Her er MR2en til salgs, i skjønn tilstand! Anbefales en sjekk om du er ute etter en MR2! 8)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... rough=true
 #450073  av ArildM
 
Flott bil :)
Men tror du må en god del ned i pris, men du får holde oss oppdatert!
For de fleste med unntak av kjennere vil dette være en ganske så "vanlig" SW20.
Tror nesten den hadde solgt enklere om bildene av anlegget, eller selve anlegget bak setene hadde vært revet ut.
Eneste negative jeg har å bemerke i alle fall :)
 #450075  av marlboro1310
 
Er ikke min bil, er ikke mine bilder, bare formidler annonsen for en venn. Skal formidle det dere sier videre, angående prisen så er den nok diskuterbar (om man har penger å diskutere om da) mange som skal diskutere men har ikke engang flaskepant med seg!
Alle MR2ene jeg har googlet på finn.no innenfor en ganske lang periode har vært eksemplarer som har vært GODT brukt, til halve prisen. Så ønsker man seg noe som ikke er fullt så brukt, så får man legge penga i posen :D
 #450091  av marlboro1310
 
Skjønner hva du mener og hvor du vil hen, og er forsåvidt nesten enig. Når jeg kjøpte MR2 i 2003, kostet en MR2 Turbo oppimot 200 000 og en GTi oppimot 140 000,- hos diverse bilforretninger i Oslo.
Jeg kjøpte en GTi til 70 000,- og påkostet bilen 150 000,- for å få den dit jeg ville 8)

Ligger liksom ikke så mange ute på finn.no å sammenlikne med, eneste som er i nærheten er en jubileumsversjon 1996mod til 160 000,- (!)

Om denne bilen som kompisen min selger går for 100 000,- eller 90 000,- gjenstår å se, men vil du ha noe som ikke er oppbrukt må du gjerne betale litt mere som oftest. :)
 #450119  av ArildM
 
Jeg er spent på om den blir solgt og til hvilken pris :)

Jeg vet AW11 har blitt solgt i 60tkr klassen for noen år tilbake. Men aldri sett noen gå for noe høyere enn det.
SW20 er jeg jaggu usikker på, er som regel bare halvdassa biler fra 30-60 lapper som ligger ute. Selv en turbobil ligger greit under 100 lapper i dag.
 #450124  av marlboro1310
 
Sikler litt etter MR2 Mk2 selv må jeg innrømme, men jeg er nødt til å ha GTS, og om den ikke er original skal alt være godkjent utført iht til BT`s spesifikasjoner. :wink: :roll:
 #450127  av Makk
 
Tingen er den, at SW20 har ikke rukket å bli veteran enda, derfor ligger dem lavt som bare det at the moment.

Å uten å fornærme noen, en bil som man må vente 6 år lenger til veteran kontra en 90/91 er vel kansje ikke akkurat førstevalget for alle.

Btw bremsene er de samme på eurospec NA siden 2nd rev, fyi.
 #450129  av marlboro1310
 
Jer er klar over at bremsene er like innenfor revisjonene, en 1991mod MR2 Turbo og GTi har samme bremser :) generell oppgradering 92+ etc. Har informert han som selger bilen om dette, og dette med kjøreegenskaper at MR2 ble gjort mere vennlig og sivilisert etter 1991, da de første modellene var direkte småfarlig å kjøre (på grensen). :lol: