TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Hvor mye burde jeg kunne fÃ¥? Celica CS

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #449604  av roxbury
 
Planen var å selge den i 2014, men valgte å beholde den.

viewtopic.php?f=68&t=43543

Nylig byttet registerreim, skiftet flexidel på eksos og skiftet kanal på fører side.
Servopumpe lekker, eksospotte må byttes snart.

Hvor mye kan man regne med å få for denne bilen?
Noen som evt. er intresserte?
 #449605  av Makk
 
Skriver en sammenligning for deg jeg.

Jeg betalte 90k for en 110% rustfri, bulkfri 1990 GT-FOUR som har vært lakket opp igjen (95% bra jobb) med 150+ på telleren som er smidd innmat, stålpakning, kvasskammer, motek hjerne, dyser, frontcooler, proffmappet, oppgradering av turbo, "the works" på motoren, proffbygd m/kvitteringer.

Eneste som feilte den var jeg måtte ha nye bakre potter, snart utslitte bremseklosser, noen smålyder fra en foring som er ræva, liten oljesvetting under motor og intet stereoanlegg.

Det er en pris jeg var veldig fornøyd med da jeg fikset alt selv lett, om du har et rustfritt eksemplar med skinninteriør og greier så bør du vel få det samme eller mer fordi det er en CS.

Rust drar prisen ned betraktelig i mine øyne, du skriver at ene kanelen er skiftet, hvordan er den andre? hehe

Om det er gjort proft så har det liten betydning :)
 #449617  av Inz4ne
 
Hei, jeg har fulgt litt med på markedet da jeg har lyst på en, men ikke har råd til en helt enda, og jeg har sett norske biler fra ca 25k til ca 100k men den til 25k hadde hull i girkasse så den er vel et unntak, var og en til 35k som hadde knust bakfanger men det fulgte med en hel en, såvidt jeg vet ble ikke denne solgt. den billigste jeg har sett som så bra ut fra bildene lå til ca 60k. Så det kommer ann på tilstanden på bilen, men her har du hvertfall en liten pekepinnn på markedet ;)