TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Corolla ae92 Sr5 2dørs cupe ( fra Sr5 til Trueno )

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #444978  av |plumbo
 
2 stykk nav med skivebremser bak og kalippere ankommet . MEGET Rustene og stygge og hånbrekks trommelen på begge er borte omtrent . men blir lagt i disel , demontert sandbåst og lakkert etter hvert ;)
 #447830  av |plumbo
 
ENDELIG ! har rota og lett på ebay og i alle forumene jeg er på etter dette speilet siden jeg fikk rust haugen min for 2 år siden , kom i helgen i kontakt med en kar i usa som driver og plokker deler på høggerier i Texas , Han fant dette til meg ;) kommer i mai :D

Bilde

Bilde
 #448854  av |plumbo
 
En liten snikk kikk på bilen fra påsken :) andre siden har de kutta av hjulbua og er klare til og lime den på ;)
Skal en tur dit og sjekke tilstanden i starten av mai ;) mulig det er litt mer fremskritt da ;)

Ny frontrute er også bestilt ... ikke en trivlig pris det heller da den må sendes fra usa .... :\

Bilde
 #449161  av |plumbo
 
fikk en tlf før ut i uka om at skolen ville ha litt hjelp på bulken. dro med meg en god kompis og han kom langt på en times tid :) blir ferdig med rettinga neste onsdag :) de har også kappa av hjulbua på andre siden ;)

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #450980  av |plumbo
 
Bilen er da henta ( henta før sommer ferien ) , og etter litt fram og tilbake med skriving i etter kant med skolen har vi blitt enige om at en større misforståelse av jobben som den ble satt der for er gjort . mao jeg har litt jobb og gjøre , uten og gå mer i detalje .

driver nå og flytter inn i et nytt værksted som rommer minder biler ( ja livet som småbarns far tar sitt innhugg i effektiviteten :P men henger ikke med jeipen for det ) . så denne blir satt på lagring et års tid og fokuset blir lagt på Celica cab prosjekte og Ford 17m enn . hoved saklig på begge bilene er det rust og bytting av deler og lakk som står igjen . ;) p.s. om noen har en cab dele bil stående eller en cupe så trenger jeg bak fanger jern og klikk lister til caben på toppen av baksjærmene.

fått montert clean ace konsollen da :)

Bilde

Bilde