TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Igjen :-)

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #451110  av girliegirl
 
I morgen tar jeg turen til Sandefjord for å hente tilbake Mr2en som jeg solgte for 5 år siden :-D Forrige eier har valgt å selge den igjen, og da måtte jeg bare kjøpe den tilbake. Gleder meg som en liten unge på julaften :-D :-D :o
Vedlegg
FB_IMG_1443813253964.jpg
FB_IMG_1443813253964.jpg (28.4 kiB) Vist 4330 ganger
 #451111  av Inz4ne
 
Så bra :) Ser fin ut, men har jo ligget ute hele sommeren også, vurderte å kjøpe den selv faktisk, men fant ut at jeg hadde nok med de jeg har allerede :)
 #451112  av girliegirl
 
Han hadde egentlig ikke tenkt å selge den, men siden det var meg så solgte han :D :D
 #451123  av hmsilset
 
Gratulerer :) Kjekt å få kunne kjøpe tilbake en så morsom bil da :)
 #451125  av girliegirl
 
Ja, veldig kjekt :D henta den igår, å så at jeg har en del å gjøre på den igjen. Den var strøken da jeg solgte den, men nå er det riper og rust igjen. Bare kos :)
 #451141  av ArildM
 
Så kjent ut når jeg så den lå ute for salg, tenkte det var du som solgte den, men godt å høre at den har havnet i gode hender igjen. Ikke så mange AW11er som ser ut som din, så den var lett å kjenne igjen :)
 #451142  av girliegirl
 
Ja, nå skal den få det fint igjen :D får se om jeg begynner på den til vinteren eller om jeg venter. Har kommet så langt nå at jeg bare setter den bort til noen andre :D