TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Typegodkjenning

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #451354  av RotorTom
 
Min MR2 mangler Typegodkjenning under punkt 7 i vognkortet... nok en slurvefeil fra biltilsynet som JEG må rette opp i.

Hva har dere som typegodkjenning ? Helst de med 91-92' mr2 GTi

Bilde
 #451357  av mr2storbrua
 
Om jeg ikke husker helt feil så tror jeg kanskje ikke det stod noe der på min heller.... Så tror ikke det er noe du trenger å tenke så mye på :)
 #451366  av ArildM
 
Med mindre de selv allerede har funnet ut at de må henge seg opp i akkurat det. Selv om de en gang tok inn bilen og godkjente den for norske veier :?:
 #451374  av RotorTom
 
Får ikke godkjent mitt TÜV-godkjente senkesett fordi TÜV-papiret sier settet er til Toyota MR2 W2 / W20 (står ikke SW20 selv om det er det samme...) med typegodkjenning ABE.nr F438 eller EØF e6*93/81*0011*. Dama i hallen mente settet ikke passer min bil...

Har svar fått fra produsent at settet stemmer til bil med mitt chassisnummer, får prøve det på en annen stasjon
 #451375  av lasse
 
SÃ¥pass ja...
Skal sjekke mitt vognkort etterpå, jeg har ihvertfall fått godkjent senk på min, om mener det sto w2 i mine tüv papirer også...
 #451384  av RotorTom
 
tror ikke noen andre enn denne "kvinnelige" inspektøren hadde brydd seg veldig.

Takk, Lasse
 #451392  av lasse
 
Sjekket vognkortet mitt nå, står ingenting i feltet typegodkjenning.
Bilen min er en -91 og godkjent senket med H&R fjærer, om du sliter med å få godkjent din så kan du jo henvise til min bil, kan sende deg regnr på PM om det skulle bli nødvendig :)
 #451400  av RotorTom
 
Har akkurat kjøpt min andre MR2. Den kom med H&R fjærer med TÜV. får se hva det blir til