Hej til jer i Norge.
Jeg kommer fra Danmark, og har et spørgsmål som I helt sikkert kan svare på.
Sagen er den, at jeg venter på levering af min nye Auris 1.2T med Multidrive. Jeg er ikke nervøs for holdbarheden som sådan, men har alligevel et spørgsmål til kørsel om vinteren hvor det er koldt. Jeg forstår at gearkassen fungerer ved at pumpe olie rundt under højt tryk, og derved varierer gearet højt/lavt.
Hvordan oplever I det når det er rigtigt koldt? Fungerer gearkassen dårligt fordi olien er tyk og ikke kan pumpes så let?
I Norge kan det jo blive meget koldere end i Danmark, så hvis I ikke oplever særlige problemer, så gør jeg det heller ikke.
På forhånd tak.
Jeg kommer fra Danmark, og har et spørgsmål som I helt sikkert kan svare på.
Sagen er den, at jeg venter på levering af min nye Auris 1.2T med Multidrive. Jeg er ikke nervøs for holdbarheden som sådan, men har alligevel et spørgsmål til kørsel om vinteren hvor det er koldt. Jeg forstår at gearkassen fungerer ved at pumpe olie rundt under højt tryk, og derved varierer gearet højt/lavt.
Hvordan oplever I det når det er rigtigt koldt? Fungerer gearkassen dårligt fordi olien er tyk og ikke kan pumpes så let?
I Norge kan det jo blive meget koldere end i Danmark, så hvis I ikke oplever særlige problemer, så gør jeg det heller ikke.
På forhånd tak.