TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #453255  av Makk

Anleggsskilt kan en det med søknad etc, men begrenset kjøring, helst bare kryssing av veier eller korte strekker.

Regner med det er noe lignende på de andre skilta og. Det står kansje om slikt på offroad.no ?

Svalbardskilt kan en kjøre på her i en begrenset periode ivertfall.
 #453285  av ArildM

MÃ¥ vel fordype meg litt i det.
Vil ha noe som kan kjøres etter vei i alle fall et par dager i året når man har lyst.

Noe litt mer moderat er vel kanskje å foretrekke langs veien :lol:

Gult er kult BTW :)
Alt for mye dølle grå, sorte og hvite biler langs veiene :roll:
 #453322  av magnesmurf

celicat23 skrev:Lekkert. Ett smykke. Smakfult. Delikat. Alle ord jeg ikke vil brukt om denne:

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=71038827

Skulle til å si at det er jo ikke noe problem å rive av folie. Men så leste jeg annonsen..
Mange måter å få en bil til å tape seg i verdi. Tror bilen hadde vært mer lettsolgt hvis den var 50/50 knall rosa og neongul.. :roll:
 #453348  av ArildM

Hehe, ligger ute fremdeles den der... Fikk vel omtale på Broom osv, uten at det har hjulpet no særlig ser jeg.
Om den er markant under markedspris kan man jo kjøpe den og foliere den? Ikke at volvo på noen måte interesserer meg :lol:

Edit: Samme pris som mye av de andre bilene i samme årsklasse :lol: Lykke til :mrgreen:
 #453366  av ArildM

Wow, det gikk fort nedover!
Startet jo fint, dette var strengt tatt ikke ille tenkte jeg, men etter bilde nummer 5 gikk det fort fra fint til fææælt :lol:
  • 1
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 288