Hei
Har en 1985MOD AE82 GT på hånd som trenger en kjær hånd.
Bilen har stått på en låve i mange år, og ute den siste vinteren. Tilsynelatende lite rust. Dempertårn er helt fine, men det begynner å komme litt utvendig her og der. Underside har jeg ikke fått sett, men kanal VS kjentes solid ut (eneste jeg kom til slik den stod).
Følger også med en hel haug med ekstra deler og et originalt HKS turbokit fra back in the day. Motor har ikke vært startet på mange år, men kjølevæske så fin ut og det var olje på peilepinnen.
Bilen er stort sett demontert innvendig, men er komplett. Km-stand rett under 300.000km.
Jeg er ikke kjent med disse bilene fra før, men som alle andre "hot hatches" fra den tiden, så begynner vel dette å bli sjelden vare. Hva vil dere anslå at en slik i eu-ok kjørbar stand er verdt?
Er redd denne bilen havner på dynga hvis den ikke blir reddet ganske snart, men prøver å veie opp om det er verdt risikoen da jeg ikke vet tilstand på motor og drivverk, samt underside av karrosseri.
Mvh
Tomzern
Har en 1985MOD AE82 GT på hånd som trenger en kjær hånd.
Bilen har stått på en låve i mange år, og ute den siste vinteren. Tilsynelatende lite rust. Dempertårn er helt fine, men det begynner å komme litt utvendig her og der. Underside har jeg ikke fått sett, men kanal VS kjentes solid ut (eneste jeg kom til slik den stod).
Følger også med en hel haug med ekstra deler og et originalt HKS turbokit fra back in the day. Motor har ikke vært startet på mange år, men kjølevæske så fin ut og det var olje på peilepinnen.
Bilen er stort sett demontert innvendig, men er komplett. Km-stand rett under 300.000km.
Jeg er ikke kjent med disse bilene fra før, men som alle andre "hot hatches" fra den tiden, så begynner vel dette å bli sjelden vare. Hva vil dere anslå at en slik i eu-ok kjørbar stand er verdt?
Er redd denne bilen havner på dynga hvis den ikke blir reddet ganske snart, men prøver å veie opp om det er verdt risikoen da jeg ikke vet tilstand på motor og drivverk, samt underside av karrosseri.
Mvh
Tomzern