Enig! 

- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
Viggo90 skrev:Knallbra kjøring dåTakk for det.Tørr å satse litt med so feite bil da
Viggo90 skrev:Hehe ååh sopass jaJa, kjekt å kjøre dit å kjøre hjem igjen, men det blir nok banebilen som hovedsaklig blir med på treff fremoverPå filmen såg no da ganske heftig ut og grei fart da så =) Og den lyden
Jekla stiligt å kunne kjøre bil til bana, drifta og styra på, så kjøre heimatte, og maskineriet helde
ArildM skrev:WowGikk over all forventning, solgte på under ett døgn. Passerte 10.000 visninger på finn.no på noen få timer![]()
Det gikk fort!
Regner med den holder seg i Norge?
celicat23 skrev:Både gratulerer og kondolerer. Kan ikke ha vært gøy å selge den der.Litt kjipt er det selvsakt, men kjente det var på tide å gjøre noe. Banebil og banekjøring tar opp det meste av både fritid og økonomi for tiden, så innså att det ble vanskelig å kombinere både veibil og banebil, både med tanke på tid og økonomi.
celicapower skrev:Wow jaNoe redusert pris ble det, litt med tanke på att det er en vanskelig årstid å selge slik bil på samt att jeg allerede har kjøpt ny banebil og trengte cash. Med tanke på att den solgte på under ett døgn på denne tiden av året tror jeg ikke det hadde vært noe problem å få 560 på våren/sommeren med litt is i magen.det gikk fort. Jeg har følgt med bilen din nå i 3-4 år ihvertfall å det er en bil jeg kunne tenkt meg å kjøpt
hvor mye gikk den for og hvor i landet havnet den?
celicapower skrev:Vett du om det er noen her inne på forumet som har kjøpt an?Tror ikke det. En kar fra Tønsberg som kjøpte den.