1993mod MR2 turbo til salgs!
Bilen er ikke godkjent, og EU gikk nettopp ut. Jeg prioriterer ikke tid til å sette den i stand for å få EU-godkjent den, og velger heller å selge den rimelig til noen som har tid og vilje. Bilder blir lagt ut senere.
Pris: 45000,- Pris kan diskuteres, og jeg er åpen for bytteforslag.
Helst ta kontakt på e-post: stisnfi@hotmail.com
Nybygd, turbokonvertert smidd motor bygget av Oslo motorteknikk, som har gått 250mil siden overhaling. Bilen er mappet konservativt på 0.5bar, og går godt . Bilen er hel og pen i lakken, med ingen synlig rust på karosseriet. Mye slitedeler byttet samtidig som motoroverhalingen.
Nye lenkearmer til stabstaget
Nye gassdempere
20mm senkefjærer
Ny radiator
Nye topplagre
Hvite blinklys foran og på siden
94+ baklamper
94+ bakplate
Smidde 17" felger, 8.5" og 9.5", med 215/45-17 og 245/50-17
Nye skiver og klosser bak
Optima yellowtop-batteri
Nytt Motorfeste foran og bak
MOTOR 3sge+t JE stempler(med kompresjonssenk)
Eagle råder
Maskinert og balansert bunndel
nyoverhalt topp
Alle pakninger og lagre nye
LINK G4-sprut
Garrett gt3071r-turbo
ARC dump
3" SMIC
830cc-siemens deka-dyser
Spec stage 3+ lamell og trykkplate
Lett svinghjul
Elektronisk boostcontroller styrt av sprutet
Orginale T-VIS-systemet i innsuget er styrt av sprutet
IC-vifte er styrt av sprutet
3"-eksos fra turboen og ut
3" magnaflow-demper
Walbro 255l/h-pumpe
10-60 Agip racing-motorolje
Orginal delemotor + en del andre orginaldeler kan medfølge. Inkludert AC-pumpe, om man har lyst til å bygge om. Ta kontakt om du er interessert i mer info, eller flere bilder.
Bilen er ikke godkjent, og EU gikk nettopp ut. Jeg prioriterer ikke tid til å sette den i stand for å få EU-godkjent den, og velger heller å selge den rimelig til noen som har tid og vilje. Bilder blir lagt ut senere.
Pris: 45000,- Pris kan diskuteres, og jeg er åpen for bytteforslag.
Helst ta kontakt på e-post: stisnfi@hotmail.com
Nybygd, turbokonvertert smidd motor bygget av Oslo motorteknikk, som har gått 250mil siden overhaling. Bilen er mappet konservativt på 0.5bar, og går godt . Bilen er hel og pen i lakken, med ingen synlig rust på karosseriet. Mye slitedeler byttet samtidig som motoroverhalingen.
Nye lenkearmer til stabstaget
Nye gassdempere
20mm senkefjærer
Ny radiator
Nye topplagre
Hvite blinklys foran og på siden
94+ baklamper
94+ bakplate
Smidde 17" felger, 8.5" og 9.5", med 215/45-17 og 245/50-17
Nye skiver og klosser bak
Optima yellowtop-batteri
Nytt Motorfeste foran og bak
MOTOR 3sge+t JE stempler(med kompresjonssenk)
Eagle råder
Maskinert og balansert bunndel
nyoverhalt topp
Alle pakninger og lagre nye
LINK G4-sprut
Garrett gt3071r-turbo
ARC dump
3" SMIC
830cc-siemens deka-dyser
Spec stage 3+ lamell og trykkplate
Lett svinghjul
Elektronisk boostcontroller styrt av sprutet
Orginale T-VIS-systemet i innsuget er styrt av sprutet
IC-vifte er styrt av sprutet
3"-eksos fra turboen og ut
3" magnaflow-demper
Walbro 255l/h-pumpe
10-60 Agip racing-motorolje
Orginal delemotor + en del andre orginaldeler kan medfølge. Inkludert AC-pumpe, om man har lyst til å bygge om. Ta kontakt om du er interessert i mer info, eller flere bilder.