TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Myklebust sin tredje Carina II!

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #454063  av Myklebust
 
Hatt en kjempetur til Oslo og Maiden! Seriøst, det fins ikkje bedre band! Carinaen har fungert perfekt som roadtripbil. Nordfjord-Bergen-Oslo-Retur... Null problem. Ny rekord på bensinforbruket: 0,59L/M!

"Shit happens" MÅ en faktisk trøste seg med av og til! Men ser ut til at eg slapp unna denne gangen. Fekk vaska bilen og polert opp panseret hos Kokstad Bilpleie i Åsane, og dei klarte å få vekk merket etter fugleskiten! :)

Rett etterpå, on the road again, så fekk eg et lite sjokk når det plutselig kom et bilhjul sprettende bakover i bilkolonnen! Bil nr. 3 foran mista høgrehjulet framme! :shock: Heldigvis unngjekk eg det, men en av bilene bak var ikkje like heldig... Dårlig dag for han :|
Vedlegg
DSC_4125 2000px.jpg
DSC_4125 2000px.jpg (887.08 kiB) Vist 8853 ganger
Bestemor jo!
Bestemor jo!
DSC_4167 2000px.jpg (987.54 kiB) Vist 8853 ganger
 #454085  av ArildM
 
Strøken bil :) Morsomt å se at den blir brukt, og bra du fikk polert bort møkka 8)
 #454090  av Myklebust
 
Takk for det! Kjekk bil, må jo bruke den! Er "sommerbruksbilen" :lol:
 #454466  av Myklebust
 
Montert et stabstag som eg har hatt liggande sia eg hadde den grå Carinaen. Det viste seg å ikkje passe på den fordi en motordel stod i veien. Vaska motorrommet på denne og la merke til at det ikkje stod noke i veien her.

Laga ei "pakning" av isolasjonsmatte mellom staget og dempertårna, så lakken slipper lett frå det forhåpentligvis.

Sikkert mest placebo, men syns eg merker forskjellen i sving 8)
Vedlegg
DSC_4368 2000px.jpg
DSC_4368 2000px.jpg (831.08 kiB) Vist 8802 ganger
 #454856  av Myklebust
 
Vaska både bilen og sykkelen her om dagen. Står fint i stil :)

I går var vi på luftetur til Grotlesanden på Bremangerlandet. Flott tur. Sjølv om eg køyrer bilen til og frå jobb kver dag, så må den få strekt seg i helga og 8)
Vedlegg
DSC_4480 2000px.jpg
DSC_4480 2000px.jpg (1.42 MiB) Vist 8732 ganger
DSC_4526 2000px.jpg
DSC_4526 2000px.jpg (1.17 MiB) Vist 8732 ganger
 #454873  av ArildM
 
Vurderer nesten en Carina av samme type til dama med 2.0 og automat :)
Første vi fant når vi søkte på YouTube var din bil da, strøken som den er 8)
 #454878  av Myklebust
 
Den blå ja? :D Ser kjekk ut den! Snart innkøyrt med 218k km! Der kjøper dere en problemfri bil. ABS og airbag finst jo ikkje, men det er jo berre å la vere å krasje det :)

Den filmen min tok litt av. Einaste eg har lagt ut som har over 10k views, og er ofte første som dukker opp... Er blitt autoritet på den bilen her :lol:
 #454888  av ArildM
 
Bare mindre å få feil på det :wink:
 #455092  av Myklebust
 
Då er saltlaken spredd utover veiane i området, så Carinaen er parkert for sesongen :cry: Satt på vinterdekk så den får seg nokre lufteturer i bygda. Denne gangen har eg klart å fylle tanken heilt full, då eg hadde litt problem med kondens forrige vinter. Hadde bilen opp på løftebukk då eg skifta dekk, og fekk inspisert under. Veldig imponert over korleis forrige eiger har tatt vare på bilen! Sjå skrytebilder ;) Litt småpirk er det, men heilt ubetydelig med tanke på at bilen er 28 år gammal! Litt overflaterust på eine kanalen, flasset bunnpanne med overflaterust, og eksos frå manifold til kat bør kanskje skiftes ut etterkvert. Ellers perfekt under! :D
Vedlegg
En titt under Carinaen 1 2000px.jpg
En titt under Carinaen 1 2000px.jpg (1.06 MiB) Vist 8658 ganger
En titt under Carinaen 2 2000px.jpg
En titt under Carinaen 2 2000px.jpg (566.58 kiB) Vist 8658 ganger
 #455097  av ArildM
 
Strøkent :) Satte inn bilene mine jeg også, greit å få de under tak før vintern setter inn :)
 #455618  av Myklebust
 
Fått tak i grøftelys som monteres i frontfangeren, akkurat sånne som eg hadde på Carina nr. to. Gleder meg til å få montert dei. Må skjere i fangeren, men den erkje heilt perfekt frå før, så er i orden. Så det blir homage til forrige Carinaen og til Celica Supraen, for eg skal ha gule pærer i dei ;)

Også har Carinaen min dukka opp i en sleazy, russisk reklamefilm for pålitelige biler til under så og så mange rubler. Dei har stjåle klipp frå YT-filmen eg har lagt ut og klipt det til så det passer voiceoveren deira. Jaja, kjendis i Russland!
 #455620  av ArildM
 
Gratulerer med å ha kjendisbil i Russland :mrgreen: Må ta nøklene ut av tenningslåsen om kveldene i tilfelle det kommer noen fra mother Russia og henter den 8)
 #455628  av OleST
 
Russerne har en merkelig tiltrekning til gamle Toyota er....
 #455629  av ArildM
 
Ergo er jeg russer? :shock:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 19