TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • klikk klikk klikk fra hjulet

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

 #4517  av henningl
 
jumbo skrev:
jensi skrev:Glad jeg ikke har Nissan lenger.Helt sinnsykt dyre deler.
Toyota delepris er jo en drøm i forhold.
Da synes jeg VIRKELIG synd på nissangjengen!
Heheh.. godt mulig.. har ikke fått sjangsen til å teste deleprisene enda for bilen har vært feilfri og uten lyder de 2 1/2 årene jeg har hatt den :D

 #4520  av CelicaTurbo
 
jaja, jeg får se hva toyota sier.. jeg kikket i chilton manualen min og det så ikke så ille ut der men man trengte en presse bl.a. og da er det like greit at jeg ikke rører.. ender bare opp med en bil jeg trenger hjelp for å fikse og som jeg ikke kan flytte på engang :?

ellers så dro jeg på meg sikkerhetsbeltet i går og jommen det var ikke den delen av beltet som er rullet inn inni "veggen" kliss vått, så, hvor f*en kommer det vannet fra da? Sjekket gulvet litt rundt og det var litt fuktig ved beinplassen til passasjersetene men egentlig bare knapt merkbart.. vel det forklarer hvorfor det har dugget så mye de siste dagene men jeg skjønner fremdeles ikke hvordan vann kan komme inn der bortsett muligens fra øverste hjørne ved døren :roll:

 #4530  av Goose
 
Du har vel ikke hatt bilen inn på en vaskeautomat eller noe sånnt?`

(hender pakninger ved vinduer fryser hvis det var fuktig luft tideligere)

 #4538  av CelicaTurbo
 
her er ikke frost :? men jeg så at det var en glipe øverst i hjørnet i døren da så antar at det kommer der..

 #4539  av Christian
 
Du trenger ei presse hvis det er hjullageret ditt som er gått, men ikke for å bytte krysset...
Det har ikke vært nødvendig på de bilene jeg har vært borti i alle fall. :)

 #4558  av CelicaTurbo
 
hm, jeg forstod det slik fra boken men mulig jeg misforstod noe.. det blir nok til at jeg bruker lørdagen til å låne foreldrenes garasje og krype under der for å titte.. kjørte en tur i går og da merket jeg ingenting overhodet til at noe skulle være galt..

men takker for alle forslag og all hjelp folkens! :D